خبرگزاری کار ایران

هنوز شانس صعود داریم؛

باقری: مسی زهر خود را به ایرانی‌ها ریخت / روحیه جدیدی به فوتبال ایران تزریق شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۵۰

ما هنوز هم شانس صعود داریم، بچه‌ها همه چیز را از دست رفته نبینند، انشا الله اگر مثل بازی با نیجریه و مخصوصا بازی با آرژانتین باشیم شانس صعود داریم و هیچ چیز از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

هافبک سابق تیم فوتبال ملی کشورمان گفت: ‌آرژانتین یک بازیکن به نام مسی داشت که زهر خود را به فوتبال ایران ریخت.

به گزارش ایلنا، کریم باقری در مورد شکست آبرومندانه تیم ملی کشورمان با یک گل به آرژانتین اظهار داشت: همه بازی را دیدند، بچه‌های ما یک فوتبال منطقی و شاید فراتر از آسیا را به نمایش گذاشتند. نسبت به بازی با نیجریه خیلی روان‌تر بودیم و به نظرم این اعتماد به نفس بچه‌ها تکنیک و قدرت آرژانتینی‌ها را خنثی کرد. تیم ملی ما بسیار روان و شاداب و با اعتماد به نفس غیرقابل وصف بازی کرد و باید به آنها تبریک گفت.

باقری ادامه داد: می‌توانم این حرف را بزنم که تیم ملی ما بهتر از آرژانتین بازی کرد و حتی موقعیت‌های بسیار خوبی را روی دروازه‌ حریف خلق کرد، نباید فراموش کنیم آرژانتین با همه ستاره‌هایش مقابل ما قرار گرفت و دیدید چطوری به دیوار دفاعی بازیکنان ما می‌خوردند. ما مقابل آرژانتین حتی شانس برد داشتیم و باید از همین جا از همه بچه‌ها تقدیر و تشکر کرد چون بسیار عالی و خوب بازی کردند و مردم ایران به آنها افتخار می‌کنند.

وی در پاسخ سؤالی که نظر شما در مورد گل مسی چیست؟ گفت: آرژانتین مسی را دارد که بسیار خطرناک است. او زهر خود را به فوتبال ایران ریخت و متاسفانه ضربه‌ای که او زد بسیار ماهرانه و غیرقابل کنترل بود. البته پنالتی روی دژاگه را خیلی راحت نگرفتند و حق بچه‌ها هم خوردند، با این حال مردم از بازی لذت بردند و روحیه جدیدی به فوتبال ایران تزریق شد.

باقری در مورد شانس صعود ایران گفت: ما هنوز هم شانس صعود داریم، بچه‌ها همه چیز را از دست رفته نبینند، انشا الله اگر مثل بازی با نیجریه و مخصوصا بازی با آرژانتین باشیم شانس صعود داریم و هیچ چیز از ارزش‌های ما کم نمی‌کند.

باقری در پایان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کردید مقابل آرژانتین اینطور بازی کنیم، گفت: راستش را بخواهید هیچ کس فکرش را نمی‌کرد، ولی من گفته‌ام ما بازیکنان بسیار خوب و خلاقی در اختیار داریم و در بازی مقابل آرژانتین این را ثابت کردیم. ما خیلی بهتر نسبت به بازی با نیجریه مقابل آرژانتین بازی کردیم و هر چه از بازی گذشت بچه‌ها روانتر توپ و میدان را به خدمت گرفتند، البته دروازه‌بان حریف هم یکی از بهترین روزهایش را داشت و شانس یار او بود، اما در کل به همه بچه‌ها و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم این اتفاق نویدبخش روزهای خوب برای فوتبال ایران باشد. فوتبالی که چهره جدیدی را در جام جهانی مانند والیبال مان از خود به نمایش گذاشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز