خبرگزاری کار ایران

منتظر بازی با آرژانتین بودیم؛

بیگ زاده: نتیجه دست خداست / کمتر کسی از ما توقع برد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۵۱

بازی کردن یا نکردنم بستگی به تصمیم سرمربی تیم دارد. چه یک دقیقه، چه نود دقیقه و یا اگر اصلا بازی نکنم از صمیم قلب می‌خواهم که تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در کنفرانس خبری به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، هاشم بیگ‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آرژانتین گفت: ابتدا از کی‌روش تشکر می‌کنم که با وجود مصدومیت من را به برزیل آورد تا با بدنسازی در کمپ به آمادگی برسم. به آمادگی کامل رسیده ام و بازی کردن یا نکردنم بستگی به تصمیم سرمربی تیم دارد. چه یک دقیقه، چه ۹۰ دقیقه و یا اگر اصلا بازی نکنم از صمیم قلب می‌خواهم که تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد.

وی درباره اینکه از وقتی قرعه به نام ایران و آرژانتین درآمده از او به عنوان کسی که باید مسی را مهار کند نام می برند، ‌ گفت: این یک فرصت طلایی است که برابر تیم بزرگی مانند آرژانتین بازی کنیم و شاید کمتر کسی از ما توقع برد داشته باشد. این مساله کار ما را راحت می‌کند و تمرکز ما بالا می‌رود. ما آرامش زیادی داریم و با شنیدن صحبت‌های کی‌روش به وظایف‌مان عمل می‌کنیم. نتیجه دست خداست. بدون شک برگ برنده ما ایرانیانی هستند که قلب‌شان با ما و دعایشان پشت سر ماست. کی‌روش هم به عنوان مربی بزرگ برگ برنده دیگری است.

وی درپایان درباره دیدار برابر آرژانتین گفت: این بازی است که همیشه منتظرش بودیم. بازیکنان فرصت بازی با آرژانتین را با دنیا عوض نخواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز