خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل؛

فرانسه ۵ - سوئیس ۲؛ پنیر سوئیسی به کام خروس ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۳۴

تیم ملی فرانسه موفق شده ۵ بار دروازه سوئیس را باز کند تا شب کابوس واری را برای شاگردان هیتسلفید رقم بزنند.

تیم ملی فرانسه موفق شده ۵ بار دروازه سوئیس را باز کند تا شب کابوس واری را برای شاگردان هیتسلفید رقم بزند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ که در برزیل در حال برگزاری است از ساعت ۲۳:۳۰ با قضاوت جوردن کوپرز تیم های فرانسه و سویس به مصاف هم رفتند که شاگردان دیدیه دشان توسط اولیور جیرود در دقیقه ۱۷، بلیز ماتوئیدی در دقیقه ۱۸، متیو وابوئه نا در دقیقه ۴۰، کریم بن زما در دقیقه ۶۷ و سیسوکو در دقیقه ۷۳ موفق شدند ۵ بار دروازه سوئیس را باز کنند تا شب کابوس واری را برای شاگردان هیتسلفید رقم بزنند.

در دقیقه ۲۸ گرانیت ژاکا در موقعیت آفساید گلی را به ثمر رساند که این گل از چشم داور و کمک هایش دور نماند و به درستی مردود اعلام شد.

در دقیقه ۳۰ ژردان شقیری در ریباند یوریس دروازه بان فرانسه موقعیت خوبی برای گشودن دروازه فرانسه داشت که شوت این بازیکن با برخورد به تیر عمومی به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۱ کریم بن زما در درون محوطه شش قدم توسط یوهان ژورو مداقع سوئیس سرنگون شد که جورن کوپرز داور این دیدار به درستی اعلام پنالتی کرد و کریم بن زما خودش پشت ضربه ایستاد که البته دیگو بناگلیو سنگربان سوئیس موفق به مهار این ضربه پنالتی شد تا مهاجم رئال را در زدن سومین گلش در این جام ناکام بگذارد. توپ برگشتی را هم مهاجمان فرانسه نتوانستند به گل بدل کنند.

در دقیقه ۴۰ خروس ها بار دیگر گلزنی کردند و متیو وابوئه نا بر روی فرار و پاس زیبای جیرود موفق شد سومین گل را هم وارد دروازه سوئیس کنند.

در نیمه دوم سوئیسی ها برای جبران گل های خورده به میدان پای گذاشتند ولی در دقیقه ۶۷ کریم بن زما بر خلاف جریان بازی گل چهارم را نیز وارد دروازه این تیم کرد تا شاگردان هیتسفیلد شب تلخی را تجربه کنند.

در دقیقه ۷۳ موسی سیسوکو هم موفق شد بر روی پاس زیبای کریم بن زما گل پنجم را نیز وارد دروازه دیگو بناگلیوی نگون بخت کند تا هیتسفیلد را از روی نیمکت بلند کنند که به نظاره ناکامی یاس آلود شاگردانش نشسته بود.

در دقیقه ۸۲ بلریم ژمایلی موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند تا حداقل کمی از غم این شکست بزرگ را کاهش دهد.

در دقیقه ۸۷ گرانیت ژاکا موفق شد دومین گل را برای سوئیس به ثمر برساند تا به نوعی اعاده حیثیت کنند.

در وقت های اضافه ای که داور اعلام کرد، کریم بن زما گلی را به ثمر رساند که البته داور این دیدار اعلام کرد که بعد از سوت گل به ثمر رسیده و گل بن زما مردود اعلام شد!

در پایان بازی کریم بن زما بهترین بازیکن این مسابقه لقب گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز