خبرگزاری کار ایران

بازی خوبی را مقابل نیجریه انجام دادیم؛

حسینی: با تمام وجود مقابل آرژانتین به میدان می رویم

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۴۸

فکر می کنم که همه به هم کمک کردیم و با توجه به اینکه فعل خواستن و همدلی بین بازیکنان وجود داشت یک امتیاز این بازی را گرفتیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال در خصوص دیدار ایران برابر آرژانتین و نیجریه به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، سید جلال حسینی گفت: بازی برابر نیجریه بسیار خوب و سخت بود. با توجه به اینکه دو اردوی خوب در افریقا و اتریش داشتیم و همچنین تمرینات ویژه ای که در اردو ها برگزارکردیم ما را به آمادگی بالایی رساند و در کنار آن فیلم های زیادی را آنالیز کردیم، فکر می کنم بازی خوبی را مقابل نیجریه انجام دادیم و با دوندگی و انسجامی که وجود داشت یک امتیاز را به دست آوردیم.

وی در خصوص تیم نیجریه گفت: این تیم یکی از بهترین تیم های حاضر است و بسیار قدرتی بازی می کند. با توجه به اینکه خیلی فرصت ها را از دست دادیم و نتوانستیم بازی های تدارکاتی بیشتری را برگزار کنیم اما در مجموع برابر نیجریه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

حسینی در خصوص عملکردش در دیدار نیجریه گفت: همه شاهد بودند که دفاع تیمی باعثشد تا عملکرد خوبی داشته باشیم. با دوندگی هافبک ها و فوروارد ها توانستیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم. فکر می کنم که همه به هم کمک کردیم و با توجه به اینکه فعل خواستن و همدلی بین بازیکنان وجود داشت یک امتیاز این بازی را گرفتیم.

وی در خصوص دیدار برابر آرژانتین گفت: این تیم یکی از بهترین تیم های دنیاست که با فوق ستاره هایش در جام جهانی حضور دارد و مدعی قهرمانی است. ما نیز با تمرکز تیمی که داریم تلاش می کنیم تا طبق خواسته کی روش و کادر فنی در زمین بازی کرده و نتیجه خوبی را کسب کنیم.

حسینی در پایان ضمن تشکر از هواداران گفت: از تمامی هوادارانی که ما را چه در اتریش و چه در برزیل حمایت کرده و می کنند، تشکر می کنم. امیدوارم با انجام بازیهای مطلوب نماینده خوبی برای ایران باشیم و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی ایران بازی خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز