خبرگزاری کار ایران

جام‌جهانی‌فوتبال - برزیل؛

فیفا: دوپینگ بازیکنان فوتبال تاکنون منفی بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۹۸۹

نتایج تمامی آزمایش های دوپینگی که پیش از آغاز بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از بازیکنان حاضر در این تورنمنت به عمل آمد، منفی است.

سایت رسمی فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) در گزارشی اعلام کرد که نتیجه همه آزمایش‌های دوپینگ از بازیکنان تیم‌ها پیش از برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ فوتبال در برزیل منفی است.

به گزارش ایلنا، در آخرین گزارش فیفا در خصوص نتیجه آزمایش دوپینگ بازیکنان حاضر در رقابت‌های جام جهانی آمده است: نتایج تمامی آزمایش‌های دوپینگی که پیش از آغاز بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از بازیکنان حاضر در این تورنمنت به عمل آمد، منفی است.

در نخستین مرحله برنامه جامع مبارزه با دوپینگ فیفا که در آن برای اولین بار در خلال برگزاری رقابت‌های جام جهانی از بازیکنان حاضر در این رقابت‌ها آزمایش دوپینگ از طریق نمونه‌گیری ادرار و خون به عمل آمد، موردی از تخلف بازیکنان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ گزارش نشد.

بر طبق گزارش واحد مبارزه با دوپینگ فیفا در مرحله نخست این برنامه، از ۸۰۰ بازیکن، یعنی ۹۱.۵ درصد از بازیکنان معرفی شده در فهرست نهایی ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی ۲۰۱۴ پیش از آغاز این بازی‌ها آزمایش دوپینگ گرفته شد که هیچ‌یک از آنها مثبت اعلام نشد.

بر اساس مقررات واحد مبارزه با دوپنیگ فیفا، بازیکنانی که هنوز از آنها آزمایش گرفته نشده، ممکن در هر زمان از برگزاری رقابت‌های جام جهانی و بدون اعلام قبلی مورد آزمایش قرار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز