خبرگزاری کار ایران

همگام با جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل؛

میونگ بو: مقابل روسیه با برنامه بودیم / به اندازه بقیه شانس صعود داریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۸۶۰

تمام تلاش من و بازیکنانم تمرکز بر روی این بازی بود که فکر می کنم به این هدف خود هم رسیده باشیم.

هونگ میونگ بو سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: برابر روسیه با برنامه بودیم و به خاطر همین برنامه ریزی موفق به کسب یک امتیاز بازی شدیم.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار از دور اول مرحله گروهی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تیم های کره جنوبی و روسیه بامداد امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه پانتانال شهر کوئیابا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

هونگ میونگ بو که از کسب نتیجه مساوی برابر روسیه راضی به نظر می رسید، اظهار داشت: تمام تلاش من و بازیکنانم تمرکز بر روی این بازی بود که فکر می کنم به این هدف خود هم رسیده باشیم. چرا که نمایش خوب شاگردانم موید این گفته هاست.

وی با تمجید از بازی تیم روسیه گفت: این تیم مربی خوبی چون فابیو کاپلو دارد، اما همانگونه که قبلا گفته بودم، بخت دو تیم برای صعود از این گروه برابر است.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در پاسخ به این پرسش که دلیل شکست سنگین این تیم در دیدار تدارکاتی برابر غنا پیش از آغاز جام جهانی برزیل چه بود هم گفت: از نظر من شکست در آن دیدار اصلا مهم نیست چرا که آن بازی یکی مسابقه تدارکاتی بود. چیزی که هم اکنون برای ما اهمیت دارد، عملکرد مناسب، ارائه نمایش خوب و انجام فوتبال تماشاگرپسند برابر حریفان است که بخشی از آن را دوستداران فوتبال برابر روسیه مشاهده کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز