خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل؛

ایران صفر - نیجریه صفر؛ قفل دروازه ها باز نشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۱۹

اعتراض های دقایق پایانی بازیکنان نیجریه به توپی که معتقد بودند به دست امیرحسین صادقی برخورد کرده و پنالتی اعلام نشده از اتفاقات بازی بود.

نیمه نخست دیدار تیم های ایران و نیجریه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در ادامه رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ که در برزیل در حال برگزاری است، تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۲۳:۳۰ در کوریتیبا به مصاف نیجریه رفته که این دیدار در پایان نیمه نخست بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ایران:علیرضا حقیقی، سیدجلال حسینی، امیرحسین صادقی، مهرداد پولادی، پژمان منتظری، جواد نکونام، ‌ آندرانیک تیموریان، اشکان دژاگه، خسرو حیدری، احسان حاج‌صفی و رضا قوچان‌نژاد

ترکیب نیجریه:انیاما، آمبروسه، اوشانیوا، اوبوابونا(یوبو)، اومرو، جان اوبی میکل، اونازی، عزیز، موسی، موزز، امنیکه

سبزپوشان نیجریه در دقیقه ۷ بر روی ارسال از کناره ها دروازه ما را باز کردند ولی داور خطای جان اوبی میکل بر روی علیرضا حقیقی را اعلام کرد و گل مردود بود.

بازی در میانه میدان دنبال می شود و شاهد بازی درگیرانه ای از سوی هر دو تیم هستیم که البته سبزپوشان نیجریه حملات زهرداری را تدارک دیدند که البته تا اینجای کار سودی برای آنها به همراه نداشته است.

مصدومیت اوبوآبونا باعثشد تیم افریقایی چند دقیقه را با یک بازیکن کمتر دنبال کند که البته بازیکنان ایران از این خلا بازیکن حریف بهره ای نبردند. این بازیکن دقیقه ۲۸ جای خود را به یوبو داد.

در دقیقه ۲۴ این دیدار یکی از بهترین‌ فرصت‌های تیم ملی ایران به دست آمد. ارسال پولادی برای قوچان نژاد این بازیکن را در موقعیت ضد حمله قرار داد و در حالی که سعی داشت توپ را به دژاگه برساند، هافبک طراح تیم ملی در صحنه‌ای مشکوک تعادل خود را از دست داد که بازیکنان تیم ملی اعتقاد داشتند در این صحنه روی بازیکن ایران خطا صورت گرفته است.

در دقیقه ۳۱ ضربه ایستگاهی بازیکن نیجریه را که مستقیم به سمت دروازه ایران زده شد علیرضا حقیقی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۳ بر روی ضربه کرنر دژاگه، رضا قوچان نژاد با ضربه سری زیبا دروازه نیجریه را تهدید کرد که انیاما سنگربان عقاب ها توپ را به سختی مهار کرد تا بهترین موقعیت ایران را دفع کرده باشد.

در ادامه کار تلاش های هر دو تیم راه به جایی نبرد تا کار در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

اعتراض های کی روش به داور مسابقه و همچنین اعتراض های دقایق پایانی بازیکنان نیجریه به توپی که معتقد بودند به دست امیرحسین صادقی برخورد کرده و پنالتی اعلام نشده از اتفاقات بازی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز