خبرگزاری کار ایران

هندوراس تفاوت کلاس فوتبال داشت؛

حاج رضایی: پالاسیوس زنجیره ترکیبی هندوراس را فرو ریخت

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۹۶۵

مهم ترین مولفه در خصوص فرانسه آن است که خط هافبک جلویی تیم بسیار هجومی است و بایستی گفت که متاسفانه هنوز بین فوتبال اروپا تا فوتبال آمریکای مرکز و افریقا فاصله زیادی است.

کارشناس برنامه ۲۰۱۴ اعتقاد دارد هندوراس تفاوت کلاسی فوتبال با تیم فرانسه داشت.

به گزارش ایلنا، امیر حاج رضایی در تحلیل بازی فرانسه - هندوراس گفت: همانطور که آلمان ها اصطلاحا از دورگه ها استفاده می کنند اخیرا تیم ملی فرانسه نیز از رنگین پوست های با استعداد بسیار بهره می برد که این موضوع بنده را یاد آن حرف معروف امه ژاکه انداخت که می گفت اتحاد موجب پیروزی می شود. تیم جدید فرانسه بسیار پر انرژی، جوان و با طراوت است که از سیستم ۱-۳ - ۲-۴ استفاده می نمود.

وی در ادامه گفت: هندوراس تیمی بود که با تفکر دفاعی وارد زمین شده بود و حتی در نیمه اول حمله هایی هم کرد اما تفاوت کلاس بین دو تیم، مانع بود. آنها سعی می کردند با یک سیستم ۲-۴ - ۴ لوزی بازی را با تساوی بکشند اما با اخراج پالاسیوس این زنجیره فروریخت.

حاج رضایی در خصوص فرانسه گفت: مهم ترین مولفه در خصوص فرانسه آن است که خط هافبک جلویی تیم بسیار هجومی است و بایستی گفت که متاسفانه هنوز بین فوتبال اروپا تا فوتبال آمریکای مرکز و افریقا فاصله زیادی است.

حاج رضایی در خصوص غیبت نصری گفت: وحدت تیم از همه چیز مهم تر است. برای مثال آن زمان ها بازیکنان شناخته شده ی فرانسه در حال نابود کردن تیم با حاشیه های خود بودند. آرژانتین هم از بعضی از بازیکنان بسیار مشهورش مانند توز چشم پوشی کرد. زیرا درگوشی های روی نیمکت تبعات بسیار بدی دارد. بنابراین از یک بازیکن کارامد می گذرند زیرا مهم وحدت تیمی است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر پنالتی رخ نمی داد نتیجه ممکن بود به نفع هندوراس باشد یا خیر؟ پاسخ داد: هندوراس هرگز نمی توانست مساوی را حفظ کند. پنالتی بخاطر آن رخ داد که هندوراس تحت فشار بود. تفاوت کلاس فوتبال بسیار بالا بود. دفاع هندوراسی ها بسیار پر فشار بود. حتی در آمار هندوراسی ها بیشتر دویده بودند، اما باید بگویم فرانسه آنها را دواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز