خبرگزاری کار ایران

فرهنگ کار گروهی ما بالا رفته؛

صدیق: مردم برای ملی‌پوشان فوتبال انرژی مثبت می‌فرستند / امیدوارم تیم ملی صعود کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۴۶

نیجریه تیم ضعیفی نیست، اما انگیزه بچه‌های ما بالاست. این اولین بازی ما در جام جهانی برزیل است و بچه‌ها قطعا انرژی بالایی دارند و تمرینات هم به موقع انجام شده و امیدوارم دل مردم را شاد کنند.

قهرمان اتومبیلرانی کشورمان گفت: فرهنگ کار گروهی در ورزش‌های تیمی در کشورمان بالا رفته است.

لاله صدیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی تیم ملی والیبال کشورمان مقابل برزیل را دیدم و حس کردم در ورزش‌های تیمی فرهنگ کار گروهی در تیم‌های کشورمان بالا رفته و نسبت به گذشته بهتر شده است. اگر این رویکرد را در فوتبال هم داشته باشیم می‌توانیم نسبت به گذشته بهتر کار کنیم.

وی متذکر شد: مردم برای ملی‌پوشان فوتبال انرژی مثبت می‌فرستند و توقع هواداران و مردم این است که نتایج خوبی در جام جهانی کسب کنند.

صدیق افزود: آرزو می‌کنم بچه‌های تیم ملی فوتبال ما در جام‌جهانی در نهایت توان خود ظاهر شوند و آبروی ایران و ایرانی را در جام‌جهانی بخرند. فکر می‌کنم اهرمی که بتواند به پیروزی ورزش‌های گروهی در کشورمان کمک کند، فرهنگ کار گروهی و خودداری از تکروی است که امیدوارم ملی‌پوشان ما از تکروی خودداری کرده و با کار گروهی سعی کنند مقابل حریفان موفق شوند.

وی در مورد بازی ایران و نیجریه اظهار داشت: نیجریه تیم ضعیفی نیست، اما انگیزه بچه‌های ما بالاست. این اولین بازی ما در جام‌جهانی برزیل است و بچه‌ها قطعا انرژی بالایی دارند و تمرینات هم به موقع انجام شده و امیدوارم دل مردم را شاد کنند.

صدیق در پایان گفت: دعا می‌کنیم تیم ملی از گروهش صعود کند. گروه ما گروه آسانی نیست، اما آرزو می‌کنم نتایج خوبی در این دوره کسب کنیم و حداقل اختلاف ما با بقیه تیم‌ها کم باشد و اگر خدای نکرده صعود نکردیم زیاد ضعیف هم ظاهر نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز