خبرگزاری کار ایران

برزیل خیلی متغیر بازی می کند؛

اسکوچیچ: کرواسی از فرصت ها استفاده نکرد / داور به برزیل کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۰۳۸

برزیل خیلی اکتیو کار کرد و کرواسی سعی کرد بازی را در زمین خود پیگیری کند و سازماندهی داشته باشد اما قدرت حمله کافی نداشت.

اسکوچیچ معتقد است کرواسی از فرصت های از دست دادن توپ برزیلی ها بخوبی نمی تواند استفاده کند.

به گزارش ایلنا، اسکوچیچ که مهمان برنامه بیست چهارده بود در تحلیل خود از بازی برزیل و کرواسی گفت: برزیل خیلی اکتیو کار کرد و کرواسی سعی کرد بازی را در زمین خود پیگیری کند و سازماندهی داشته باشد اما قدرت حمله کافی نداشت.

وی در ادامه افزود: برزیل خیلی متغیر بازی می کند. برای مثال گوستاوو به عقب می رود تا فرناندینو پیشروی کند و اسکار از وسط به سمت راست و به فرد نزدیک می شود و نیمار از چپ به وسط می آید و در این حالت پیش بینی حرکت این تیم دشوار می شود اما این روش از بازی یک نکته خیلی بد دارد و آن هم زمانی است که برزیل توپ را از دست می دهد و این موقعیت برای برزیل خطر بزرگی محسوب می شود اما کرواسی نتوانست از این موضوع بخوبی استفاده کند.

اسکوچیچ همچنین متذکر شد: در نیمه دوم برزیل کار خاصی نکرد و کرواسی کاملا بازی را کاملا کنترل کرده بود. واضح است این کرواسی نیاز به مانزوکیچ دارد. کرواسی بازیکنی مانند اولیچ را فدا کرد که من را یاد اتوئو می اندازد که در گوشه و بال استفاده می شد.

وی درباره احساس خود پس از شکست تیم کشورش خاطرنشان کرد: احساس بدی دارم، وقتی کرواسی خوب بازی کرد، اما نتیجه خوبی نگرفت. به نظرم داور به برزیل کمک کرد. دروازه بان تیم روز خوبی را سپری نکرد و عملکرد مناسبی نداشت. گل های آسانی خورد.

سرمربی جدید فولاد در ادامه تصریح کرد: پنالتی روند بازی را تغییر داد. اگر پنالتی رخ نمی داد معلوم نبود شرایط بازی چه می شود. کرواسی بازی را خوب کنترل کرد و تنها دو اشتباه فنی داشت و به نظرم برزیل از امتیاز میزبانی استفاده کرد. بایستی تمرکزشان را بروی بازی های بعدی بگذارند و قدم به قدم بهتر بشوند.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا برزیل می تواند قهرمان شود، پاسخ داد: آنها نشان دادند توانایی و قدرت کافی را دارند. نیمه دوم افت کرده بودند شاید به دلیل قدرت بدنی بود. نیمار نشان داد می تواند اثرگذار باشد، اما مشکل برزیل هنگام از دست دادن توپ ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز