خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

ادامه تمرینات اختصاصی برای بیک‌زاده / شانس رسیدن به نیجریه کم است!

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۹۳

احتمال اینکه او به مسابقه با نیجریه برسد از درصد کمی برخوردار است و این احتمال وجود دارد که او حتی دیدار برابر آرژانتین را هم از دست بدهد.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اتریش دچار مصدومیت شد و مستقیما به برزیل رفت، همچنان در حال پشت سرگذاشتن تمرینات اختصاصی برای رسیدن به جام جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران آخرین مراحل آماده سازی خود برای حضور در بیستمین دوره جام جهانی را در شهر سائوپائولو پیگیری می کند تا روز ۲۶ خرداد نخستین دیدار خود با تیم ملی نیجریه را برگزار کند.

هاشم بیک زاده مدافع تیم ملی که در اردوی اتریش دچار مصدومیت شد و زودتر از تیم ملی به برزیل رفت تا مراحل مداوای خود را پشت سربگذارد، در فاصله چند روز تا دیدار با نیجریه همچنان در کمپ کورینتیانس در حال مداوای پای مصدوم خود است.

احتمال اینکه او به مسابقه با نیجریه برسد از درصد کمی برخوردار است و این احتمال وجود دارد که او حتی دیدار برابر آرژانتین را هم از دست بدهد. با این حال تیم پزشکی در تلاش هستند تا وی را برای دیدار با آرژانتین آماده کنند. بیک زاده این روزها پس از انجام فیزیوتراپی در مراحل پایانی تمرینات ملی پوش شرکت می کند.

در صورت ادامه مصدومیت بیک زاده به احتمال زیاد مهرداد پولادی در این پست در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز