خبرگزاری کار ایران

جام جهانی ۲۰۱۴ - برزیل؛

حدادی فر: تمرکز عامل تعیین کننده موفقیت هر تیمی خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۴۰

در بازی با ترینیداد و توباگو ۲۰دقیقه بازی کردم. از نظرم بچه ها عالی بازی کردند و در کل شاهد این بودیم که تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در خصوص اردوهای آماده سازی پیش از جام جهانی گفت: در سه ماه اخیر، ۲ اردوی خیلی خوب برگزار شد که به اعتقادم بهترین تمرینات زندگی ورزشی من و بسیاری از بازیکنان بود.

به گزارش ایلنا، قاسم حدادی فر افزود: این اردوی آخرمان در برزیل که منتهی به جام جهانی است بیش از پیش همه تلاشمان را انجام دادیم تا این اردو مثمر ثمرتر از اردوهای قبلی برگزار شود و بتوانیم در سه مسابقه پیش و رویمان از فوتبال ایران آبروداری کنیم.

وی درباره بازی دوستانه مقابل ترینیداد و توباگو اینطور توضیح داد: در بازی با ترینیداد و توباگو ۲۰دقیقه بازی کردم. از نظرم بچه ها عالی بازی کردند و در کل شاهد این بودیم که تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت و با این بازی نه تنها ما که در یک نیمه بیرون از مسابقه این دیدار را تماشا کردیم بلکه به همه این امیدواری را داد که می توانیم مقابل تیم های هم گروه مان نتیجه خوبی کسب کنیم. بازی ترینیداد و توباگو را تا جایی که شنیدیم خیلی شبیه به نیجریه است اما بدون شک نیجریه تیم قوی تری است. در واقع این بازی خیلی به ما روحیه داد و همینطور مردم را نسبت به بازی مقابل نیجریه امیدوار کرد.

حدادی فر در پاسخ به این سوال که بازی های جام جهانی را چگونه ارزیابی می کند، گفت: به هر حال در این مسابقات هر تیمی که تمرکز و قدرت بیشتری داشته باشد موفق تر ظاهر می شود. ما هم در این مدت همه تلاشمان را کردیم تا خصوصا در دیدار اولمان مقابل نیجریه که برای ما مهم ترین بازی جام جهانی است نتیجه مورد نظرمان را بدست آوریم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: زمان بازی ها بسیار نزدیک است و از همه می خواهیم از مردم و رسانه و مسئولین، کادر فنی و بازیکنان را حمایت کنند تا بتوانیم با روحیه بالا جام جهانی خوبی داشته باشیم و از مردم می خواهم که برای موفقیت تیم ملی دعا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز