خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

هر تیمی کمتر اشتباه کند پیروز میدان است/شاهد بازی نزدیکی خواهیم بود

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران معتقد است به‌خاطر حضور بازیکنان با کیفیت در هر دو تیم بازی نزدیکی شاهد خواهیم بود و نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد.

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران در خصوص بازی هفته پنجم این تیم در مقابل سایپا تهران، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بازی در مقابل سایپا قطعا بازی سختی خواهد بود و هر دو تیم برای پیروزی نیاز به تمرکز زیاد دارند زیرا هر دو تیم از بازیکنان خوب و با کیفیتی برخوردار هستند که این موضوع می‌تواند به زیبایی‌های بازی بیفزاید.

او ادامه می‌دهد: به این دلیل که بازی نزدیکی را پیش رو داریم نمی‌توان نتیجه این بازی را پیش بینی کرد. باید گفت که هر تیمی اشتباه کمتری مرتکب شود پیروز بازی خواهد بود. تیم سایپا یکی از تیم‌های ریشه‌ دار لیگ محسوب می‌شود و از کادر فنی خوبی هم برخوردار است و همه فاکتورها را به‌عنوان یک باشگاه در اختیار دارد.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران می‌گوید: باتوجه به اینکه در ابتدای فصل قرار داریم، هنوز بازیکنان به هماهنگی کامل نرسیده‌اند ولی رفته‌رفته با تمرینات و همچنین انجام بازی‌های لیگ هماهنگ‌تر خواهیم شد. نباید فراموش کنیم که بازیکنان تیم سایپا به‌خاطر زمان بیشتری که برای تمرین کردن دراختیار داشتند از هماهنگی بیشتری برخوردار هستند.

 

کد خبر : ۴۲۶۸۴۳