خبرگزاری کار ایران

زمان جدید شروع لیگ برتر هندبال مشخص شد

قرعه‌کشی بیست‌و‌نهمین دوره لیگ برتر مردان امروز شنبه 17 مهرماه در محل فدراسیون هندبال انجام شد و لیگ برتر از 21 آبان ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون هندبال، قرعه‌کشی بیست و نهمین دوره لیگ برتر مردان با حضور عباسعلی اکبری سرپرست، فرامرز می آبادی دبیرکل، مراد کرمی رئیس سازمان لیگ، سعید ولدخانیان دبیر کمیته مسابقات فدراسیون هندبال و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر برگزار شد.

پیش از این قرعه کشی لیگ برتر با حضور 12 تیم در جشن بزرگ هندبال برگزار شد که به دلیل انصراف 4 تیم، امروز 17 مهرماه باردیگر قرعه کشی با حضور 8 تیم برگزار شد و مقرر گردید به دلیل اصرار تیم‌ها جهت تعویق مسابقات و همچنین حضور تیم نفت و گاز گچساران به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا و بنابر تصمیم جمعی و اعتقاد فدراسیون هندبال مبنی بر لحاظ کردن نقطه نظرات تیم‌های حاضر در لیگ، مسابقات لیگ برتر از 21 آبان 1395 آغاز شود.

به این ترتیب برنامه هفته اول لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

نیروی زمینی _ کازرون فارس

نفت و گاز گچساران – شهرداری ارومیه

شهرداری کاشان – سپاهان

مس کرمان – هپکو اراک

با توجه به مکاتبات و درخواست‌های قبلی تیم‌های شهرداری تبریز و نماینده سبزوار درصورتی که این دو تیم تا پایان مهر ماه نسبت به ارائه تضامین مالی و تکمیل مدارک خود اقدام کنند به جمع تیم‌های لیگ برتر اضافه می‌شوند.

 

کد خبر : ۴۱۷۹۲۳