خبرگزاری کار ایران

تیم ملی (ب) 20 مردادماه عازم قطر می‌شود

تیم ملی ((ب)) والیبال مردان ایران 20 مردادماه برای برگزاری اردو برون مرزی راهی قطر می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی ((ب)) والیبال ایران خود را برای حضور در پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا آماده می کند.
این تیم تمرینات آماده سازی خود را از اسفندماه سال گذشته زیر نظر کادر‌فنی تیم ملی و پس از پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر آغاز کرد و ادامه دارد. تمرینات این هفته تیم ملی ((ب)) عصر روز گذشته (دوشنبه) به پایان رسید و مرحله بعدی تمرینات از روز یکشنبه دهم مردادماه آغاز خواهد شد.
هدف نخست تمرینات این تیم پشتیوانه‌سازی بازیکن برای تیم‌ملی والیبال ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک، لیگ‌جهانی و بازی‌های المپیک بود و با مشخص‌شدن 12 بازیکن المپیکی ایران، حضور شایسته در جام کنفدراسیون والیبال آسیا به عنوان هدف بعدی تیم ملی ((ب)) در اولویت کاری قرار گرفت.
به همین منظور تیم ملی ((ب)) والیبال مردان ایران 20 مردادماه راهی اردوی برون مرزی قطر می‌شود و به مدت 10 روز تمرینات خود را زیر نظر ناصر شهنازی سرمربی و دیگر اعضای کادرفنی در این کشور پیگیری خواهد کرد.
ملیپوشان کشورمان در مدت حضور در قطر هفت دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیمملی قطر و تیم باشگاهی این کشور که در رقابتهای قهرمانی باشگاههای آسیا شرکت می کند، خواهد داشت.
تیم ملی ((ب)) سپس به تهران باز خواهد گشت و تمرینات خود را در تهران پیگیری و چند دیدار دوستانه با تیم والیبال نیروهای مسلح ایران نیز خواهد داشت تا 15 شهریورماه که تیم ملی والیبال قطر به تهران میآید و اردوی مشترک با ملیپوشان کشورمان خواهد داشت.
در صورت فراهمشدن مقدمات کار، تیم ملی ((ب)) والیبال ایران پنج روز قبل از شروع جام کنفدراسیون والیبال آسیا راهی تایلند می‌شود تا بازیکنان از نظر شرایط آب و هوایی با کشور میزبان این رقابتها هماهنگ شوند.
پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا از یکم تا هفتم مهرماه (22 تا 28 سپتامبر) به میزبانی شهر ناخوم پاتوم تایلند برگزار خواهد شد.
هشت تیم برتر آسیا در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند که مسابقات دور مقدماتی در دو‌گروه پیگیری خواهد شد. تیم‌های تایلند (میزبان)، چین، قطر و کره جنوبی در گروه نخست با یکدیگر مسابقه می‌دهند و تیم‌های ژاپن، ایران، استرالیا و چین‌تایپه نیز در گروه دوم به مصاف هم خواهند‌رفت.

 

کد خبر : ۳۹۴۴۴۵