خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶

شریفات: برای مبارزه انگیزه خوبی داریم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه شرایط کلی تیم خوب است، گفت: امیدوارم با کسب چند برد و دست پر بلگراد را ترک کنیم چرا که در تهران شانس برد مقابل تیم ها را داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مصطفی شریفات بعد از آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران قبل از شروع رقابت‌های هفته دوم لیگ جهانی در بلگراد گفت: بازیکنان مدام در سفر و پرواز هستند که شرایط سختی ایجاد می‌کند اما سعی می‌کنیم با قرص خواب این مشکل را جبران کنیم.

وی تصریح کرد: تمرین خوبی داشتیم و وزنه خیلی خوبی زدیم. حالا برای شروع مسابقات و مبارزه با صربستان، بلغارستان و برزیل انگیزه خوبی داریم و امیدارم شانس هم کمک تیم ایران باشد. در تهران شانس ما برای پیروزی زیاد است و امیدوارم با چند برد دست پر به فینال راه پیدا کنیم.

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران درباره دیدارهای هفته دوم لیگ جهانی اظهار داشت: چون برزیل رفته بودیم تغییر ساعت زیادی داشتیم که این موضوع بازیکنان را اذیت کرده بود و اگر مقابل برزیل و آمریکا در بازی های بعدی قرار می گرفتیم می توانستیم آنها را شکست دهیم. امتیازات بیشتری بگیریم اما شرایط این طور شد و بچه ها خیلی انگیزه دارند و خیلی تمرین خوبی کردیم تا دست پر صربستان را ترک کنیم.

 

کد خبر : ۳۸۳۷۱۸