خبرگزاری کار ایران

رای کمیته انضباطی در خصوص مطالبات بازیکنان آلومینیوم اراک

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۴۶۰

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره شکایت تعدادی از بازیکنان سال گذشته تیم آلومینیوم اراک از این باشگاه صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با حضور اعضاء امروز (دوشنبه) به منظور رسیدگی به درخواست برخی بازیکنان باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر دریافت الباقی مطالبات قراردادهایشان از باشگاه آلومینیوم اراک از مسابقات لیگ دسته اول سال 1393 والیبال برگزار گردید .

حسن سمیعی به نمایندگی از 21 طلبکار این باشگاه در این نشست خصور داشت و تاکید کرد که حدود هشتاد درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است و تنها بیست درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است.

با استناد به مشروح مذاکرات این نشست که مطابق صورتجلسه درپرونده مضبوط است، با اعلام ختم رسیدگی کمیته انضباطی به این پرونده،  رای نهایی کمیته به شرح زیر صادر شد:

« نظر به اینکه برخی بازیکنان تیم آلومینیوم اراک که در سال 1393 در مسابقات لیگ دسته اول والیبال کشور شرکت جسته اند تقاضای دریافت الباقی مبالغ قراردادشان را نموده اند و نظر به اینکه با ارسال لیست بازیکنان و مطالبات ایشان به باشگاه و اعطاء مهلت مبنی بر اظهار نظر نسبت به لیست ارسالی و تاکید بر اینکه عدم پاسخ به نامه 10342/275 مورخ 7/7/94 به منزله تائید لیست محسوب می گردد که تاکنون (5/11/94) پاسخی واصل نگردیده است. بنابراین با استناد به مقررات موضوعه در بحث ایفاء تعهدات و آیه شریفه اوفوا بالعقود به ویژه ماده 8 از آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص لزوم تسویه حساب باشگاه با بازیکنان باشگاه آلومینیوم اراک ملزم به پرداخت الباقی مبالغ قرارداد بازیکنان به شرح لیست گردید . مقتضی است پس ازتسویه حساب یک نسخه از صورتجلسه آن ممهور به مهرباشگاه به فدراسیون والیبال ارسال گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز