خبرگزاری کار ایران

یک خبر از والیبال؛

نزدیک شدن لیگ دسته یک مردان به پایان دور رفت

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۶۰۵

هفته چهارم دور رفت لیگ دسته یک مردان روز سه شنبه 17 آذرماه با شش دیدار پیگیری خواهد شد تا یک هفته از دور رفت این رقابت ها باقی بماند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم و ماقبل پایانی دور رفت بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان کشور یادواره 200 شهید والیبالیست، روز سه شنبه با شش دیدار در شهرهای ارومیه، تهران، بجنورد، کاشان، ساری و آق قلا پیگیری خواهد شد.

در گروه نخست و چهار تیمی این رقابت ها در هفته چهارم دیداری برگزار نمی شود اما دو دیدار در هر گروه (دوم تا چهارم، جمعا شش دیدار) برگزار می شود.

در نخستین مسابقه این هفته لیگ دسته یک، تیم های شهرداری جوان ارومیه و حمل و نقل سراسری سرمست که در رتبه های چهارم و پنجم گروه دوم این رقابت ها را در اختیار دارند، در ارومیه به مصاف یکدیگر می روند.

حمل و نقل در هفته سوم استراحت داشت و شهرداری جوان ارومیه در هفته سوم در تهران در یک مسابقه سنگین سه بر دو مغلوب ملوان تهران شد. رتبه چهارمی پیروز جدال این تیم حتمی است اما شاید یک پله صعود هم داشته باشد.

در گروه دوم یک مسابقه دیگر نیز در هفته چهارم برگزار خواهد شد که تیم های عقاب و ملوان تهران شهرآورد دسته یک را برگزار خواهند کرد. ملوان با چهار امتیاز و عقاب با سه امتیاز رتبه های دوم و سوم جدول این گروه را در اختیار دارند و جدال آنان نیز برای کسب رتبه دومی خواهد بود، زیرا مقاومت فرمانداری مهاباد صدرنشین این گروه هشت امتیازی است و در این هفته که استراحت دارد، صدرنشین ماندنش قطعی خواهد بود.

نخستین مسابقه گروه سوم لیگ دسته یک در هفته چهارم دور مقدماتی در بجنورد برگزار می شود و شهرداری این شهر که با 6 امتیاز در رتبه دوم جدول است از پاس تهران تیم یک امتیازی و انتهای جدولی پذیرایی خواهد کرد.

همچنین تیم شهرداری اراک که با شش امتیاز صدرنشین گروه سوم است، در این هفته در کاشان میهمان آکادمی باریج اسانس خواهد بود تا برای دفاع از صدرنشینی خود مبارزه کند. باریج اسانس با دو امتیاز در رتبه چهارم گروه است و با توجه به اینکه متین دامغان در این هفته استراحت دارد، اگر باریج اسانس موفق به شکست حریف خود شود، یک پله صعود در جدول خواهد داشت.

بیست و هفتمین مسابقه لیگ دسته یک سال 94 در شهر ساری برگزار می شود و تیم سازمان عمران شهرداری (تیم دوم جدول) این شهر میزبان کاله جوان صدرنشین گروه چهارم و تنها تیم 9 امتیازی این رقابت ها خواهد بود. سازمان عمران شهرداری ساری در هفته گذشته لیگ دسته یک استراحت داشت اما کاله موفق به شکست سه بر صفر ترکمن آق قلا شده بود.

ترکمن صحرا آق قلا در ششمین و آخرین مسابقه هفته چهارم دور مقدماتی لیگ دسته یک میزبان آرشام بابلسر خواهد بود. دو تیم بدون امتیاز در رتبه های چهارم و پنجم این گروه قرار دارند و تیم فاتح حداقل دو امتیاز به دست خواهد آورد.

در گروه چهارم لیگ دسته یک سفیر گیلان در هفته چهارم دور مقدماتی استراحت دارد و برنامه کامل سایر بازی ها این هفته که ساعت 16 برگزار می شود، به قرار زیر است:

ارومیه، گروه دوم: شهرداری جوان ارومیه – حمل و نقل سراسری سرمست

تهران، گروه دوم: عقاب تهران – ملوان تهران

بجنورد، گروه سوم: شهرداری بجنورد – پاس خراسان

کاشان، گروه سوم: آکادمی باریج اسانس کاشان – شهرداری اراک

ساری، گروه چهارم: سازمان عمران شهرداری ساری – کاله جوان

آق قلا، گروه چهارم: ترکمن صحرای آق قلا – آرشام بابلسر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز