خبرگزاری کار ایران

تعمیر ریخته‌گری ایستگاه 6 فولادسازی ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۲۷۰

تلاشگران بخش فولادسازی ایستگاه 6 ریخته گری با تکیه بر توان داخلی و دانش فنی و بومی تلاشگران و بسیجیان سرافراز، تعمیرات این بخش را با موفقیت به پایان رساندند.

به گزارش ایلنا، در این رابطه با مهندس علی محمدی مهندس ارشد مکانیک ریخته گری گفتگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

وی گفت: ایستگاه ریخته گری یکی از ایستگاه های استراتژیک بخش فولادسازی می باشد که قابلیت تولید شمش با مقاطع مختلف را دارا می باشد و می تواند فولادهای ساختمانی آلیاژی با کیفیت بالا تولید نماید. این بخش بنا بر درخواست بخش نورد قادر است شمش هایی با طول مورد درخواست تولید و تحویل نماید.  

مهندس علی محمدی افزود: از مشخصه دیگر این ایستگاه ، سرعت ریخته گری تا 2/6m/ min  می باشد . کلیه کارهای ایستگاه با سعی و تلاش همکاران سرویس دهنده انجام می گیرد . در روزهای تعمیرات ماهیانه، مطابق گراف تعمیراتی که از سوی مدیریت نت و تایید معاون بهره برداری و مدیر بخش فولادسازی ارایه می گردد. نفرات از کارگاه به بخش فولادسازی مراجعه می کنند و طی 16 ساعت ، ایستگاه، مطابق برنامه و نیازها، سرویس کاری و تجهیزات نیز تعویض می شود.

مهندس ارشد مکانیک ریخته گری  تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان  با داشتن نیروهای مجرب و فنی با اشتراک گذاشتن تجربه خود با فولادسازی های دیگر باعث رشد چشمگیر صنعت فولاد کشور شده است . به تمام تلاشگران شرکت خصوصا تلاشگران این بخش که با موفقیت تعمیرات ایستگاه را به نحو احسن انجام دادن خسته نباشید می گوییم به قول بزرگان، امروز همان فردایی است که دیروز منتظرش بودیم پس با ثبات قدم و ایمان و عزم راسخ در انجام وظیفه به سوی تولید بیشتر و رشد و شکوفایی ذوب آهن قدم برمی‌داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز