خبرگزاری کار ایران

در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان عنوان شد:

مسئولان از خام‌فروشی و صادرات سنگ‌آهن جلوگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۱۱۵

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، ششم مردادماه با مشارکت ذوب آهن اصفهان و حضور وزیر راه و شهرسازی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از نمایندگان مجلس در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه ١٢ کشور خارجی از جمله چین، کره، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان، سوئد و کانادا حضور دارند و مشارکت کنندگان در 950  غرفه محصولات و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

بهزاد کرمی مدیر بازاریابی و فروش خارجی شرکت ذوب آهن اصفهان، با بیان این که علی رغم مشکلات مختلف ، ذوب آهن به تولید ادامه داده و با پشتکار و تلاش همکاران سخت کوش، چرخ های تولید در این شرکت به خوبی چرخیده است، گفت: مشکل فعلی ما کمبود مواد اولیه آهن دار است، امیدواریم  با رفع این مشکل از تمام ظرفیت های تولید در شرکت استفاده شود.

وی افزود: انتظار داریم مسئولین با جلوگیری از خام فروشی و صادرات سنگ آهن نسبت به تامین مواد اولیه مورد نیاز ذوب آهن  و فولاد مبارکه اقدام کنند .

مهندس کرمی تامین مواد اولیه شرکت های فولادی را موحب رونق تولید داخلی دانست و گفت: سال جاری تولید سه میلیون و پنجاه هزارتن  چدن و صادرات حدود یک میلیون و صد هزار تن محصول به عنوان هدف  تعیین شده و با همه مشکلات مختلف در صدد تحقق این هدف هستیم که تولید شرکت در چهار ماه اول سال نیز  بر اساس این هدف محقق شده است.

گفتنی است این نمایشگاه از ششم تا نهم مردادماه به مدت سه روز برای بازدید علاقمندان دایر است و غرفه ذوب آهن اصفهان در  سالن 35  از ساعت 10 ال 18 پذیرای بازدید کنندگان می باشد.

مواداولیه واحدهای تولیدی با سهولت  بیشتر  و اقتصادی تر تامین  می شود

الهه مکری  رئیس گروه معدن و صنایع معدنی سازمان توسعه تجارت وزارت صمت با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان، فعالیت های ذوب آ هن اصفهان را در جهت  رونق تولید برجسته و موفقیت آمیز دانست و گفت : اهداف و وظایف سازمان توسعه تجارت ایران در راستای افزایش وتوسعه صادرات در تمام زمینه ها به خصوص توسعه محصولات با ارزش افزوده بالاتر است. وی افزود : محصولات  فولادی کشور حاصل فرآوری مواد معدنی ایران  است و این نوع محصولات ارزش افزوده فوق العاده ای داشته و هدف ما افزایش تولید و صادرات است.

مکری  گفت : محدودیت و ممنوعیت  صادرات خلاف وظایف ذاتی سازمان تابعه است، ولی بنابر صلاحدید در زمینه صادرات برخی اقلام می توان محدودیت ایجاد کرد.

وی در پایان  گفت : هدف ما تامین راحت و اقتصادی تر مواد اولیه از جمله سنگ آهن برای واحدهای صنعتی از جمله ذوب آهن اصفهان  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز