خبرگزاری کار ایران

معاون مالی و اقتصادی سایپا:

سایپا 4 هزار میلیارد ریال اوراق بهادار منتشر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۷۳۳۶۴

معاون مالی و اقتصادی گروه خودروسازی سایپا از عرضه 4 هزار میلیارد ریال اوراق بهادار در سه‌ماهه نخست سال 98 خبرداد و گفت: این اوراق به‌منظور تأمین و پوشش کسری بخشی از نیازهای نقدینگی این گروه در حال انتشار است.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپانیوز، مهدی محمدرضایی گفت: 4 هزار میلیارد ریال اوراق بهادار مذکور با طول عمر چهارساله و با رکن ضامن بانک ملی و تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، عرضه می‌شود.

وی افزود: این اوراق به عاملیت فروش کارگزاری بانک ملی ایران، نرخ سود سالیانه اوراق 16 درصدی و همچنین با دفعات پرداخت سود هر سه‌ماه یک‌بار عرضه می‌شود.

معاون مالی و اقتصادی گروه سایپا یادآور شد: عرضه اوراق اجاره، سلف موازی استاندارد و مرابحه از سال 1395 در دستورکار گروه خودروسازی سایپا قرار گرفته و تاکنون بالغ بر 28 هزار میلیارد ریال در چندین مرحله با هدف تأمین منابع مالی جهت کمک به رونق تولید و مقابله با محدودیت‌های این بخش، عرضه شده است.

محمدرضایی سیاست گروه خودروسازی سایپا را استفاده از منابع و راهکارهای داخلی جهت تأمین مالی تولید دانست و گفت: با اجرای این سیاست‌ها، سرمایه مورد نیاز این گروه جهت هدایت به سمت خطوط تولید و رونق و توسعه اشتغال فراهم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز