خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در توییتر خبر داد؛

مسابقات غیرمشروع بخت‌آزمایی در تلویزیون ممنوع

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۸۶۳

وزیر ارتباطات امروز در توییتر اعلام کرد که از دیروز مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه را موظف کرده است بر روند مسابقات بخت آزمایی در تلوزیون نظارت داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمد جواد آذری جهرمی که  در توییت خود این مسابقات را غیر مشروع خوانده، عنوان کرده است "روز گذشته طی دستورالعملی، مدیران عامل اپراتورهای تلفن همراه را موظف کردم شخصا بر روند مسابقات غیر مشروع بخت آزمایی در تلوزیون و غیر آن نظارت کنند و جلوی این پدیده سوء را بگیرند. عدم رعایت دستورالعمل برای اپراتورها عواقب جدی در پی خواهد داشت".

بر اساس این گزارش، اخیرا مسابقاتی بر اساس نصب انواع اپلیکشن‌های پولی درون‌ برنامه‌ای اجرا می‌شود که بی‌شباهت به مسابقات حرام بخت‌آزمایی و لاتاری نیست. اگرچه هدف این مسابقات، افزایش اطلاعات علمی عنوان می‌شود، ولی همه سؤالات آنها علمی نیست و خصوصا شرکت در این مسابقات، نوعا چنین اقتضایی ندارد، و از میان افراد زیادی که هزینه می کنند و سؤال و امتیاز می‌خرند تنها عده کمی انتخاب شده و مبلغی به همان تعداد کم بر می‌گردد. تا کنون چند تن از مراجع تقلید نسبت به این مسابقات که از تلوزیون ملی نیز پخش می شود اعتراض و برخی آن را حرام اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز