خبرگزاری کار ایران

تقدیر از سفیر محصولات ایران خودرو در جام جهانی روسیه

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۴۵۵

در مراسمی با حضور قائم مقام ارشد مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،‌ خودروی سفیر محصولات ایران خودرو در مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه تعویض شد.

 به گزارش ایلنا،‌ عباس ملکی تهرانی در این مراسم ضمن قدرانی از اقدام مشتری ایران خودرو برای سفر به روسیه با محصول پارس ایران خودرو گفت: قصه سفر طولانی این مشتری به همراه خانواده خود برای دیدن بازی های جام جهانی روسیه را شنیدیم، طبق تصمیم هیات مدیره ایران خودرو برای قدردانی از این مشتری وفادار تصمیم گرفته شد تا خودرو ایشان را با خودرویی صفر کیلومتر تعویض کنیم.

وی تاکید کرد:‌ پیش از آن که به دنبال آثار این اقدام در راستای معرفی محصولات ایران خودرو در بازار جهانی باشیم به دنبال قدرشناسی از یک مشتری وفادار به ایران خودرو و ایجاد امکان تعویض خودروی وی با محصول صفر کیلومتر بوده ایم.

قائم مقام ارشد مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به شرایط سخت فعلی گفت: امیدواریم با عبورسربلند از دوران تحریم فعلی همچنان و بیش از گذشته، محصولاتمان را  متناسب با نیاز جامعه عرضه کنیم.

وی از شکل گیری و ایجاد باشگاه مشتریان وفادار ایران خودرو خبر داد و گفت: با ایجاد این باشگاه قدرشناسی از مشتریان وفادار به صورت سازمان یافته و منظم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، محمد پیرزمان از شهروندان اندیمشکی است که در زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال در روسیه،‌ به همراه خانواده خود با محصول پارس ایران خودرو مسیر طولانی اندیمشک تا مسکو را طی کرده است. حضور محصول ایرانی در روسیه بسیاری از گردشگران و مردم این کشور را به شگفتی واداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز