خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد:

خدمت رسانی ایران خودرو به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۰۲۵

مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو از ارایه خدمات یکهزار و ۴۰۰ مرکز خدمت رسانی این شرکت به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا حقیقت گفت: ایران خودرو در این ایام در قالب ۶۰۰ واحد خدمات پس از فروش با یک هزار و ۴۰۰ مرکز خدمت رسانی مشتمل بر نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز و واحدهای امداد جاده ای و پایگاه های جاده ای آماده ارایه خدمات است.

وی با اشاره به اینکه این طرح با عنوان " با تو تا حرم" اجرا می شود افزود: در تمام پارکینگ های مرزهای خروجی کشور پایگاهها و تعمیرگاه های صحرایی مستقر می شود.

حقیقت تصریح کرد: این طرح از دوم آبان ماه تا ۱۱ آبان ماه اجرا می شود و اکیپ های سیار امداد جاده ای به صورت شبانه روزی و پایگاه های ثابت به صورت شیفت های کاری ارایه خدمات خواهند کرد.

مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو همچنین از نظارت بر عملکرد این مراکز خبر داد و به رادیو اربعین گفت: نظارت ها به صورت محسوس و نامحسوس از طریق مراجعه تحت عنوان نام مشتری و تماس تلفنی برای دریافت امداد انجام می شود تا زائران اربعین از مشکلات احتمالی دور باشند.

شایان ذکر است شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰  برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان به صورت شبانه روزی آماده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز