خبرگزاری کار ایران

خرید گل به صورت آنلاین و امن

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۹۳۱

گرایش روز افزون هر چه بیشتر افراد به استفاده از اینترنت ، فروشگاه انلاین گل بلومن اقدام به ارائه خدمات در زمینه سفارش آنلاین گل کرده است.

به گزارش ایلنا، خرید گل مانند خرید دیگر کالاهای دیگر نیست چرا که گل یک کالای لوکس، بسیار حساس و حاوی پیام و احساس شماست. خرید گل شباهتی با خرید موبایل ندارد. هنگامی که شما برای شخصی گل ارسال می‌کنید همراه آن باید احساس شما نیز منتقل شود .

مزایای خرید گل

امروزه هدیه دادن گل به امری مهم تبدیل شده است و هدیه دادن گل از جمله کار هایی بر شمرده میشود که نشانه محبت و یا پیام تسلی برای فرد دیگر است. در همین راستا و گرایش روز افزون هر چه بیشتر افراد به استفاده از اینترنت ، فروشگاه انلاین گل بلومن اقدام به ارائه خدمات در زمینه سفارش آنلاین گل کرده است. این فروشگاه خدمات خود را از طریق وبسایت و اپلیکیشن خود که به نام فارسی بلومن در کافه بازار و گوگل پلی در دسترس میباشد ، ارائه میکند. در این جا این سوال پیش می اید که چرا باید سفارش گل خود را به صورت انلاین انجام دهیم و سوال دیگر اینکه چرا از فروشگاه انلاین گل بلومن استفاده کنیم؟

چرا باید گل را آنلاین سفارش دهیم؟

در جواب این سوال میتوان به چند نکته اشاره کرد. اولین آن که دربین اکثر فروشگاه های انلاین مشترک است، مساله صرفه جویی در زمان ، ترافیک و آلودگی هوا است. تمام کسانی که این روز ها در کلان شهر ها زندگی میکنند، میدانند که تا چه اندازه مساله ترافیک میتواند ازار دهنده باشد هم چنین امروز مشکل ریزگرد های ناشی از سوخت های فسیلی به مساله ای خطرناک تبدیل شده که هر ساله چندین روز بابت ان تعطیل مشود. در عین حال هر کسی که برای خرید با ماشین به مراکز خرید رفته باشد درک کاملی از شدت ترافیک موجود درخیابان های شهر را دارد. حتی در مجموعه های بزرگ که دارای پارکینگ هستند نیز این موضوع صادق است. درزندگی شهر نشینی امروز وقت افراد بسیار محدود و مهم است. با استفاده از فروشگاه های انلاین مانند بلومن که کالای مورد نظر را به صورت کاملا رایگان ارسال میکند میتوانید در زمان، بنزین و اصطحلاک ماشین خود صرفه جویی کنید و همچنین به حل مشکل الودگی هوا نیز کمک کنید. همچنین در بازار های انلاین شما میتوانید با تنها چند کلیک از پشت کامپیوتر و یا موبایل اتان رقبا را مقایسه کنید و تنها در چند دقیقه بیش از چند صد محصول را با یک دیگر مقایسه کنید. عموما به علت رقابت بالا خدماتی که در فروشگاه های انلاین عرضه میشود بسیار بیشتر است و در اغلب مواقع این فروشگاه ها بر روی محصولات خود تخفیف های بسیار خوبی قرار میدهند.

خرید گل به صورت آنلاین و امن

چرا بلومن؟

مساله دیگر مختص خرید گل است. خرید گل مانند خرید دیگر کالاهای دیگر نیست چرا که گل یک کالای لوکس، بسیار حساس و حاوی پیام و احساس شماست. خرید گل شباهتی با خرید موبایل ندارد. هنگامی که شما برای شخصی گل ارسال میکنید همراه آن باید احساس شما نیز منتقل شود . فرض کنید شما محصولی بسیار گران قیمت سفارش میدهید اما رفتار ناشایست پیک باعث از بین رفتن اثر هدیه شما شود؛ این یعنی فاجعه! به علاوه حساسیت خاص گل به گرما و نحوه بسته بندی در ارسال، از آن دسته مسائلی است که اکثر گل فروشی ها در آن تخصص لازم را ندارند. در روز های مشخصی از سال خرید گل بسیار بیشتر از روز های دیگر است مثل روز مادر و یا ولنتاین که به معنای واژه نمیتوان در گلفروشی ها سوزن انداخت. در چنین روز هایی بسیار اسان به نظر میرسد که از طرق یک وبسایت یا اپلیکیشن، بدون اذیت شدن از بابت شلوغی و کیفیت گل، سفارش گل داد تا به صورت کاملا رایگان به در خانه ارسال شود.

نکته دیگر مساله اعتماد به فروشنده است چرا که در خیلی از موارد خود شما تحویل گیرنده نیستید و تحویل گیرنده شخص دیگری است که برای شما بسیار با ارزش است. بنابراین در اینجا مساله اعتماد بسیار مهم است که حتما کالایی که سفارش میدهید دقیقا مشابه انچه  درعکس مشاهده کرده اید باشد و در زمان خاصی که مد نظر شماست تحویل شود. در همین راستا فروشگاه انلاین گل بلومن با تجربه فراوان در زمینه ارسال چندین دسته گل ، جعبه گل و تاج گل در روز از مطمئن ترین فروشگاه های انلاین گل در ایران است که میتوانید با خیال راحت برای هر نقطه ای از ایران گل مورد نطر خود را سفارش دهید. همچنین بلومن برای اطمینان بیشتر ضمانت میکند که اگر به هر نحو محصول ارسال شده منطبق با عکس موجود در وبسایت نبود وجه را به صورت کامل به شما بازمیگرداند.

منبع : ویرلن

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز