خبرگزاری کار ایران

توجه و حمایت از بخش کشاورزی سیاست محوری دولت یازدهم و دوازدهم است

کد خبر : ۵۷۲۲۱۶

کریم ذوالفقاری به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه کریم ذوالفقاری و تکریم علی اشرف منصوری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در این مراسم با اشاره به خدمات ۲ ساله علی اشرف منصوری اظهار کرد: استفاده حداکثری از منابع آب و خاک در استان تهران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

محمد علی جوادی ادامه داد: در ۲ سال اخیر گلخانه های زیادی در استان تهران احداث شد که باید این روند رو به جلو در راستای استفاده حداکثری از منابع آب و خاک باید ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان تهران با مشکلات زیست محیطی و آلودگی هوا مواجه است که باید در این زمینه با همکاری سایر دستگاه های اجرایی اقدامات مهمی صورت گیرد.

جوادی خاطرنشان کرد: حفظ و حراست و جلوگیری از تغییر کاربری در اراضی کشاورزی استان تهران بسیار مهم و ضروری است.

وی یادآور شد: یکی از سیاست های محوری دولت یازدهم و دوازدهم توجه و حمایت از بخش کشاورزی است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی دولت تدبیر و امید بیشترین توجه را به بخش کشاورزی داشته است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در نظر داریم در بکارگیری مدیران این وزارتخانه یک نگرشی صورت بگیرد افزود: برای اولین بار در تاسیس وزارت جهاد کشاورزی یکی از مدیران خانم به تازگی با حکم وزیر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین شد و در نظر داریم مدیران جوان و آینده دار را در بدنه مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی تزریق کنیم.

در این مراسم از خدمات ۲ ساله علی اشرف منصوری تقدیر شد و کریم ذوالفقاری به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان تهران معرفی شد.

ذوالفقاری پیش از این به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز