خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل بیمه آسیا:

برای اجرای استاندارد جدید مالی صنعت بیمه عجله نکنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۰۱۲

گروه سایبان - مدیر عامل بیمه آسیا اذعان دارد که برای استانداردسازی مالی صنعت بیمه نباید عجله کرد.

به گزارش ایلنا براهیم کاردگر در پاسخ به پرسش خبرنگار ما در خصوص اجرای استاندارد مالی IFRS گفت که کارگروهی از سازمان بورس ،سازمان حسابرسی و بیمه مرکزی در حال تدوین مقررات این استاندارد هستند. وی در پاسخ به این سوال که قرار بود صورت های مالی 6 ماهه بر اساس این استاندارد تدوین شود اظهار کرد که این مسئله عملیاتی نیست و تا پایان سال هم اجرای آن بعید به نظر می رسد.
مدیرعامل بیمه آسیا اضافه کرد که استانداردIFRS 2017 در اروپا در حال اجرا است و چطور می شود استانداری که با زیرساخت ها و مقررات اروپایی تدوین شده همزمان در بازار داخلی ما هم پیاده سازی شود؟

وی اضافه کرد که کشور ما شرایط خاصی دارد و نمی توان با کپی کردن صرف یک استاندارد آن را پیاده سازی کرد و به دنیا اعلام کنیم که IFRS داریم.
کاردگر اضافه کرد که پیاده سازی استانداردهای روز دنیا دارای دو مدل ریسک است . نکته اول اینکه اجرای استاندارهای جدید خود دارای ریسک است و نکته دوم پیاده سازی با نقص استانداردها است که ممکن است داشته های قبلی را نیز با اختلال مواجه کند. برای پیاده سازی این استاندارد نباید عجله کرد و باید زوایای مختلف آن سنجیده شود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز