خبرگزاری کار ایران

انعقاد قرارداد با 509 واحد صنفی و صنعتی در شهرک صنعتی قرچک

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۷۸

معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران گفت: در راستای استقرار اصناف تولیدی و واحدهای صنعتی تا کنون تعداد 509 قرارداد جهت واگذاری زمین با متقاضیان استقرار در شهرک مذکور منعقد گردیده است و بالغ بر 70 هکتار زمین صنعتی به متقاضیان مذکور واگذار شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی تهران ،"رامین دانش" با توجه به استقبال مناسبی از طرف صنعتگران و واحدهای صنفی جهت استقرار در شهرک صنعتی قرچک صورت گرفته است اظهار داشت: شرکت شهرکهای صنعتی استان تهران در راستای ساماندهی اصناف تولیدی شرایط لازم را برای این قبیل اصناف محیا نموده اند و طبق تفاهم نامه های منعقده با اتحادیه های مختلف از قبیل صنف آجیل و خشکبار ، کشباف، جوراب باف ، خیاطان ، صنف کفش دست دوز تهران و ... تا کنون 450 قرارداد واگذاری زمین با اصناف مذکور منعقد گردیده است.

وی افزود: واحدهای صنفی تنها 15% از بهای حق بهره برداری از زمین و تاسیسات را نقداً پرداخت می نمایند و 85% باقیمانده را در طول مدت زمان سه سال بصورت اقساط پرداخت خواهند کرد.

دانش تصریح کرد: بر اساس آمار موجود بیشترین قراردادها به ترتیب با اصناف  حوزه نساجی از قبیل کشباف ، جوراب باف ، خیاطان و ... به تعداد حدود 200 قرارداد و در رتبه بعد اتحادیه آجیل و خشکبار به تعداد بالغ بر150  قرارداد منعقد گردیده است همچنین تعداد 59 قرار داد با دارندگان مجوزصنعتی از سازمان صنعت معدن تجارت استان و یا سایر ارگان های ذیربط منعقد گردیده است.

شایان ذکر است شهرک صنعتی قرچک در 4 فاز به مساحت  755 هکتار طراحی گردیده است و در حال حاضر ، فاز اول شهرک مذکور  در دست واگذاری به متقاضیان می باشد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز