خبرگزاری کار ایران

همایش یک روزه تخصصی ذیحسابان و مدیران مالی شرکت شهرک‌های صنعتی سراسر کشور در اراک برگزار

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۸۳۲

به میزبانی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی استان مرکزی همایش تخصصی یک روزه ذیحسابان و مدیران مالی شرکت شهرکهای صنعتی سراسر کشور وبا حضور فرجی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در اراک برگزار گردید.

 به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی،  فرجی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: این همایش با هدف بررسی مسائل و مشکلات جاری مالی و ذیحسابی شرکهای صنعتی کشور و ارائه راهکار و نقطعه نظر برای بهتر شدن انجام امور این بخش و تبادل اندیشه مدیران مالی و ذیحسابان برگزار گردیده است.

 وی افزود: هم اینک نسل جدید مسوولان این بخش درشرکت های   صنعتی مستقر هستند که می بایست با دقت و نظارت مداوم در پیشبرد اهداف مجموعه تلاش جدی کنند.

وی با اشاره به موقعیت ممتاز شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی در بین استان های دیگر اضافه کرد: این مجموعه در گذشته دارای مشکلاتی بودکه با استقرار آقای آمره ، استان به جایگاه اصلی خود بازگشت و همواره در سال های اخیر با توجه به کمبود نیروی انسانی ولی همواره جز سه استان برتر کشور در ارزیابی های فصلی و مختلف قراردارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان افزود: اصلاح قانون تخصیص ارزش افزوده به شهرکها و نواحی صنعتی کشور ضروری است

وی همچنین گفت: متاسفانه سهم اختصاص یافته ۳۰ درصدی از مالیات ارزش افزوده به شهرکها و نواحی صنعتی در کشور پرداخت نشد و اصلاح این قانون در مجلس شورای اسلامی درخواست همه مسوولان این سازمان است.

فرجی در ادامه افزود: این قانون در بررسی لایحه برنامه ششم توسعه کشوردر مجلس شورای اسلامی  متاسفانه دچار تغییرات اساسی شد که تخصیص نیافتن آن شهرکها و نواحی صنعتی  دولتی و خصوصی را در اداره امور جاری این مناطق با مشکلات حادی روبرو کرد.

 وی تاکید کرد: قطعا با اصلاح این قانون در مجلس شورای اسلامی می تواند این سازمان را در خدمات رسانی مطلوب  به واحد های تولیدی و خدماتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی یاری کند که امیدواریم نمایندگان مجلس در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی در ادامه پرداخت نشدن سهم صنعت از بحث هدفمندی یارانه های کشور را یکی دیگر از چالش های پیش روی تولید در این بخش عنوان کرد و گفت: متاسفانه با حذف نشدن دهک های پر درآمد عملا اعتباری از این محل به صنایع متوسط و کوچک اختصاص نیافته است که باید با تدبیر ویژه مسوولان کشور سهم صنعت از این منبع مالی پرداخت شود.

 مصطفی آمره مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی نیز در ابتدای این همایش ضمن خیر مقدم به مدیران مالی و ذیحسابان سراسر کشور گزارشی از وضعیت موجود شرکت استانی در بخش های مختلف بخصوص واحد مالی ارائه نمود .

وی در ادامه گفت: استان مرکزی جز استان های مهم در بحث تولید، ایجاد اشتغال و میزان صادرات در کشور است.

وی تاکید کرد: با سرکشی های مداوم و منظم از سیستم و شهرکهای صنعتی همواره نظم و انظباط و صرفه جویی های مالی به زیر مجموعه ها تذکر داده می شود .

گفتنی در پایان این مراسم از شهرک صنعتی شماره یک استان مرکزی و یک واحد صنعتی بازد بعمل آمد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز