خبرگزاری کار ایران

نقش حلقه های مختلف در ایجاد زنجیره تولید و صنعت خوزستان

کد خبر : ۵۵۲۰۹۰

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: صنعت و تولید مانند یک زنجیره می باشد که حلقه های مختلفی در ایجاد و تحکیم این زنجیره نقش دارند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، " اخلاق محمدیان " شهرکهای صنعتی را یکی از حلقه های مؤثر در این زنجیره برشمرد و گفت: تا حلقه های مختلف به یکدیگر متصل نشوند و به هم افزایی نرسند صنعت و تولید به جایگاه واقعی خود در استان دست نخواهد یافت.

وی آشنایی تولید کنندگان و صنعت گران  با قوانین کار، بیمه، مالیات، بانک را از عوامل تعیین کننده در روند تولید اعلام کرد و افزود: ایجاد و توسعه زیرساخت ها در شهرکها و نواحی صنعتی از مهم ترین وظایف شرکت شهرکهای صنعتی محسوب می شود که انجام این وظیفه مستلزم همکاری دستگاه های خدمات رسان در تأمین خدمات مورد نیاز مانند آب، برق، گاز، مخابرات، راه دسترسی تا درب شهرکهای صنعتی می باشد.

محمدیان در خصوص شرایط توسعه اقتصادی خوزستان بیان کرد: توسعه اقتصادی نه تنها در خوزستان بلکه در سراسر کشور به وضعیت اقتصادی بستگی دارد اما شرط توسعه در وهله نخست پایداری می باشد که این امر، هم راستا بودن کلیه وزارتخانه ها و مسئولان در راستای نیل به اهداف توسعه اقتصادی را می طلبد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز