خبرگزاری کار ایران

اختصاص وجوه حمایتی به شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۴۲

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی از اختصاص وجوه حمایتی به شرکت های دانش بنیان و واحدهای صنعتی خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم گفت: به منظور حمایت و در راستای چشم اندازهای توسعه فناوری استان این امر محقق شده است.

وی افزود:  با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت های دولت تدبیر و امید مشاوره دانش بنیان سازی واحدهای صنعتی استان به شرکت های دانش بنیان یکی از برنامه های اصلی ما است و هر کاری در این زمینه انجام می گیرد تا این روند تسریع بیشتری یابد.

وی ادامه داد: رشد و تحقق شرکت های دانش بنیان با توجه به ابعاد مختلف آن نیاز به برنامه ریزی مدون و تلاش های فراوان دارد که با همت دستگاههای اجرایی استان این چشم انداز زودتر به تحقق خواهد پیوست.

مهدی زاده مقدم تأکید کرد: یکی از اهداف ما در خصوص شرکت های دانش بنیان توانمندسازی اقتصادی آنها در زمینه صادرات محصولاتشان است که در شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور مشاور های مختلفی در حال انجام است.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ازجمله اهداف شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان بهبود توان رقابتی و ارتقا کیفیت محصولی جهت رقابت در بازارهای جهانی ، بسترسازی برای ارتقای دانش و بهره برداری در صنعت، ایجاد ارتباط بیشتر صنعت ، دانشگاه و مراکزتحقیقاتی و غیره می توان اشاره کرد تا در نهایت بیش از پیش شاهد رونق اقتصادی شهرکهای صنعتی استان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز