خبرگزاری کار ایران

پیمانکاری فرعی موجب تقویت توانایی صنایع کوچک در افزایش تولید و اشتغال‌زایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۱۹۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت:‌ پیمانکاری فرعی موجب تقویت توانایی صنایع کوچک و متوسط در افزایش تولید و اشتغال زایی می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در نشست بررسی گزارش فاز شناخت پروژه SPX با هدف تعیین حوزه های اولویت دار آذربایجان شرقی در این پروژه، اظهار کرد: مدل توسعه نظام پیمانکاری فرعی یکی از روش های عمده توسعه صنایع کوچک و متوسط است که ایده اولیه آن در سازمان توسعه صنعتی ملل متحد شکل گرفت.

وی ادامه داد:‌ هدف از برنامه SPX تقویت توانایی صنایع کوچک و متوسط برای افزایش تولید و اشتغال زایی آن ها، به روزرسانی فرآیند های فنی و محصولات آن ها و  بهبود قابلیت بین المللی و جذب سرمایه گذاری و سفارش های خارجی می باشد.

نیرومند اسکویی اضافه کرد: در حقیقت نظام پیمانکاری فرعی توافق بین دو گروه یعنی پیمانکار اصلی و پیمانکار فرعی است که در آن پیمانکار اصلی اقدام به واگذاری تولید اجزای قابل مونتاژ اصلی یا فرعی و یا بخشی از خدمات مورد نیاز محصول نهایی را به یک یا جند بنگاه تولیدی می نماید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی ابراز کرد: برنامه اجرای SPX جزو برنامه های اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران می باشد که در حال حاضر آذربایجان شرقی به همراه هفت استان دیگر به عنوان استان های پیشرو مطالعه شناختی آن را به پایان رسانده و باید اولویت های استانی شناسایی شود.

در این نشست سه بخش تجهیزات پتروشیمی و پالایشگاهی، فلزی و سازه های کارخانه ای به عنوان اولویت های استانی آذربایجان شرقی در پروژه SPX معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز