خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل پارس گستر مینو در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم با حضور در غرفه مینو خاطرات خود را زنده می‌کنند/ رکود بر گروه صنعتی مینو تاثیر نداشته است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۹۵۰

شانزدهمین نمایشگاه شیرینی و شکلات (در تاریخ 24 تا 27 شهریور) که هم اکنون در تهران در حال برگزاری است٬ بزرگ‌ترین و تنها نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات در خاورمیانه می‌باشد که سالانه و به صورت تخصصی در سه بخش عمده‌ی این صنعت یعنی محصولات تولید شده، مواد اولیه و ماشین‌آلات در ایران برگزار می‌گردد.

مدیر عامل شرکت پارس گستر مینو و رییس هیئت مدیره صنایع غذایی مینو شرق در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در پاسخ به ارزیابی وی از نمایشگاه و همچنین غرفه مینو، گفت: نمایشگاه صنعت شیرینی و شکلات همانند سالهای گذشته یک نمایشگاه قوی و فعال است و باتوجه به ذائقه مردم ایران استقبال خوبی از تولیدات شیرینی و شکلات صورت می گیرید. به نظر من آنچه در نمایشگاه امسال برجسته تر به نظر می رسد حضور تولیدکنندگان ماشین آلات این صنعت است، ایرانی‌ها هرروز به تکنولوژی روز نزدیک می شوند و شعار اقتصاد مقاومتی در صنعت شیرینی و شکلات در حال تحقق است.

محمدرضا حضرت‌زاد ادامه داد: غرفه مینو مانند هر سال مورد استقبال عموم قرار گرفته و جالب تر اینکه همان شعار مینو (مینو برای همه نسل ها) را  شاهد هستیم، اینکه قدیمی‌ترها با بازدید غرفه مینو خاطرات کودکی خود را زنده می‌کنند. کودکان و نوجوانان نیز مراجعه می‌کنند و این نشانه این است که مینو همچنان در همه سنین ادامه دار و محبوب است.

وی در پاسخ به این پرسش که نمایشگاه چه دستاوردی برای شرکت پارس گستر داشته، ادامه داد: از دو منظر در نمایشگاه شرکت می کنیم، منظر اول به نوعی ذائقه سنجی است و با مراجعه مردم و پرسشنامه هایی که پر می کنند نظر مردم را در خصوص محصولات و نوع محصولاتی که تازه قصد وارد شدن به بازار را دارند از نظر بسته بندی ، طعم و مزه و سلایق  وسنین مختلف  بررسی می‌کنیم و این وظیفه بازاریابی است که به خوبی انجام می شود.

او همچنین ادامه داد: نتیجه این نظرسنجی ها در شرکت پارس گستر ارائه می شود یعنی در تهیه مواد اولیه و نوع اسانس هایی که باید تهیه کنیم بر اساس ذائقه ونظر مردم تهیه وتولید می‌شود. شرکت پارس گستر یکی از شرکت های گروه است که نهایت بهره برداری را از غرفه مینو در نمایشگاه صنعت شیرینی و شکلات را انجام می‌دهد. مبنی بر اینکه کارشناسان ما اعم از کارشناسان خرید داخلی و خارجی و کارشناسان برنامه ریزی، هر روز در غرفه مینو حضور دارند، تبادل اطلاعات بین تامین کنندگان مواد اولیه ی نمایشگاه چه ایرانی و چه خارجی و تولید کنندگان ماشین آلات خطوط تولید صورت می گیرد و آخرین محصولات‌شان را نمونه گیری می‌کنند و برای خطوط تولید و آزمایشگاه ها ارسال می کنند. همچنین به آخرین قیمت ها را دسترسی پیدا میکنند و به طور کلی برای شرکت پارس‌گستر یک محلی برای تبادل نظر با تامین کنندگان مواد اولیه گروه است.

وی در پاسخ به سوال اینکه آیا رکود اقتصادی تاثیری برروند خرید مواد اولیه برای گروه صنعتی مینو داشته ؟ و اگر داشته چه تمهیداتی اندیشیده اید؟ ، پاسخ داد: طبیعی است بدون تاثیر نبوده و نیست ، به دلیل  بدهی نظام سلامت بابت توزیع دارو به گروه صنعتی مینو ما از نظر سرمایه در گردش‌مان آسیب جدی دیده‌ایم و این مختص به ما نیست و هر تولید کننده و توزیع کننده دارویی از این نظر آسیب جدی دیده و ما مجبور هستیم از بخش شیرینی و شکلات تزریق کنیم و  آن بخش پوشش دهیم تا در نقدینگی و سرمایه در گردشمان تاثیر نگذارد. از آنجایی که برند مینو برندی معتبر است به نظر من این رکودی که در اقتصاد کشور است تاثیر زیادی در صنعت شیرینی و شکلات  نداشته است.

حضرت‌زاد گفت: جامعه هدف محصولات ما معمولا کودکان خانواده هستند و فرزندان خانواده مصرف‌کننده اول سبد اقتصادی هستند و هر خانواده تشخیص میدهد که اول نیازهای فرزند تامین شود بعد نیاز دیگر اعضا٬ برای همین در بازار ما رکود خیلی تاثیری نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز