خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس اتاق اصناف ایران به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۷۸۱

علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، در پیامی این روز را به همه خبرنگاران ، عکاسان و اصحاب قلم تبریک گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، متن پیام به شرح زیر است:

جان نباشد جز خبر در آزمون        هر که را افزون خبر جانش فزون

اقتضای جان چو ای دل آگهی است      هر که آگه‌تر بود جانش قوی است

هفدهم مرداد ماه، مصادف است با سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار ایرنا و به رسم آیین اسلامی و ایرانی و به زیبایی در پاسداشت خدمات ارزنده اصحاب رسانه این روز را «روز خبرنگار» نامگذاری کرده اند و فرصتی است که در این روز از زحمات بی‌دریغ ارباب جراید قدردانی شود.

بر خود واجب میدانم به احترام و پاسداشت قلم به همه خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی تبریک و شادباش عرض کنم.

بی‌شک رشد و ارتقاء سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این عزیزان است و ما در حوزه تاثیرگذار اصناف در اقتصاد کشور، همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره برده‌ایم؛ لذا این روز بزرگ را به خبرنگاران ساعی و پرتلاشی که در حوزه اصناف کشور، به انعکاس اخبار و اطلاعات خادمان جامعه می‌پردازند، تبریک و تهنیت خاص عرض می کنم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی ، شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید و پیروز باشید.

 علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز