خبرگزاری کار ایران

اصناف پیشتاز کسب و کارهای نوین باشند

انقلاب صنعتی چهارم ؛ توسعه کسب وکارها در حال شکل گیری است

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۱۳۲

رئیس اتاق اصناف سمنان گفت: ورود کسب وکارهای جدید به عرصه تجارت امری اجتناب ناپذیر است و نمی‌توان مانع از آن شد و اصناف خود باید پیشتاز کسب وکارهای نوین باشند

به گزارش ایلنا ، علی اکبر صیادجو در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: اصناف باید به عنوان پیشگام کسب وکارهای نوین مطالعات بیشتری در این زمینه داشته باشند ؛ سرعت رشد تکنولوژی برای فضای کاری جدید را می توان تحت عنوان انقلاب صنعتی چهارم نام برد .

وی تصریح کرد: اتاق اصناف سمنان در راستای تحول ایجاد شده در فضای کسب وکارهای امروز این فضا را انقلاب صنعتی چهارم نامگذاری کرده و برنامه و آموزش های لازم برای کسبه را شروع کرده است. اصناف ما باید به این باور برسند که در مقابل توسعه های ایجاد شده نمی توان مقاومت کرد چرا که این مقاومت منجر به حذف خواهد شد.

صیادجو با بیان اینکه باید همراه با موج ایجاد شده در فضای نوین سازی حرکت کرد، افزود: در وهله اول باید کسب و کارهای جدید را شناسایی و از طرح ها و ایده های نو در این زمینه استقبال کرد چرا که همواره فکرهای جدید با خلاقیت های نوین همراه هستند و قطعا باعث رشد و توسعه خواهند شد.

وی بیان کرد: کلاس های آموزشی برای اعضای هیات مدیره اتحادیه ها در اتاق اصناف سمنان دایر شده و در این زمینه آسیب شناسی های لازم صورت گرفته است اما برای ساماندهی کسب و کارهای جدید باید بومی سازی شود و تلفیقی از تکنولوژی های جدید و  تجربه سنتی را ایجاد کنیم و خود باید میدان دار عرصه کار باشیم  و نگذاریم گوی را از دستمان بگیرند.

صیادجو با بیان اینکه استان سمنان بیشترین دانش آموخته سطوح عالی را دارد، افزود: این استان دارای بلاترین آمار در ایجاد فضای کسب وکار اینترنتی است که تعداد افراد تحصیلکرده مسلط به علوم و آموزش عالی زیاد هستند.

به گفته وی اکنون در سمنان پرونده بیش از ۲۲۸ واحد صنفی فعال در فضای مجازی در دست اقدام برای دادن مجوز کار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز