خبرگزاری کار ایران

طی سال ۹۵

ایمیدرو 708 دوره آموزشی برگزار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۷۸۵

ایمیدرو 708دوره آموزشی در سطح سازمان، واحدهای تابعه و بخش خصوصی طی سال گذشته برگزار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، امیر خرمی شاد، معاون برنامه ریزی و توانمند سازی این سازمان با اعلام این مطلب افزود: ایمیدرو سال گذشته در چارچوب برنامه های توانمندسازی منابع انسانی شاغل در بخش معدن و صنایع معدنی کشور از طریق آموزش و توسعه یادگیری (شامل سازمان، واحدهای تابعه و بخش خصوصی)، بر اساس نیازسنجی صورت پذیرفته در سطوح کارگری،کارشناسی و بالاتر دوره های متنوعی را برگزار کرد.

وی تصریح کرد: طی مدت مذکور ، در مجموع 12هزار و 875 نفر در این کلاس ها شرکت کرده و آموزش دیده اند.

اعتبار 56 میلیارد ریال برای توانمندسازی منابع انسانی

معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو از تخصیص اعتباری معادل 56 میلیارد ریال در سال جاری برای برنامه های توانمندسازی منابع انسانی شاغل در بخش معدن و صنایع معدنی کشور از طریق آموزش و توسعه یادگیری خبر داد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نیازسنجی انجام شده با همکاری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها،تعداد 240دوره برای سطوح کارشناسی و بالاتر،تعداد 180دوره برای سطوح کارگری ،تعداد 60دوره برای رانندگان ماشین آلات معدنی و تعداد 30دوره برای معادن زغالسنگ زیرزمینی برنامه ریزی شده است.

خرمی شاد افزود: براساس نیازهای واقعی برشمرده شده برای سایر بخش های مهارتی و تخصصی مورد نیاز نیز یرنامه های آموزشی متناسب همچون آموزش های تخصصی حفاری های معدنی و مدیریت آب و انرژی در صنایع انرژی بر شامل بهینه سازی مصرف، بازیابی و بازچرخانی منابع آب و انرژی در دست برنامه ریزی و اجرا است.

وی در ادامه گفت: یکی از اقدامات این سازمان به منظور نیازسنجی، تعیین اولویت ها و اجرای دوره های آموزشی مهارتی و تخصصی با استفاده از کلیه امکانات، قابلیت ها و ظرفیت های موجود کشور برای صیانت از سرمایه های انسانی موجود و ارتقای بهره وری منابع انسانی بخش معدن و صنایع معدنی کشور را تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری آموزش و توسعه یادگیری کارکنان معادن و صنایع معدنی بخش خصوصی با مشارکت دستگاه های دولتی نظیر سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، سازمان نظام مهندسی معدن ایران و تشکل های بخش خصوصی و انجمن های علمی است.

معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو اظهار کرد: تشکیل کارگروه دایمی آموزش کارکنان معادن زغالسنگ کشور برای برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مرتبط با ایمنی، بهداشت و محیط زیست معادن مذکور از دیگر اقدامات این سازمان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز