خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه ساختمان تهران در قالب 2 نمایشگاه به شهر آفتاب می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۳۶

13 تا 16 تیرماه سال جاری نمایشگاه ساختمان در قالب دو نمایشگاه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، تیرماه امسال دو نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات ساختمانی و شهرسازی تهران(HEATCOOLEX) و نمایشگاه بین المللی تخصصی درب، پنجره، شیشه، کفپوش، یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران(WINDOREX)، در شهر آفتاب برگزار می شود.

براساس این گزارش، مجری برگزاری این نمایشگاه تصمیم دارد تا ضمن برگزاری نمایشگاهی متفاوت و مطابق با نیاز مشارکت کنندگان و مخاطبان صنعت ساختمان و تاسیسات، منجر به ایجاد حرکت در مسیر توسعه اقتصادی صنعت ساختمان و تاسیسات از طریق رونق بخشی، پویایی و خروج از رکود شرکت های فعال در این حوزه شود.

این گزارش می افزاید: معرفی‌ آخرین توانمندی‌ها و فناوری‌ها در عرصه صنعت ساختمان و صنایع وابسته، ایجاد فرصت مناسب برای تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات جهت ارتباط با مخاطبان، ایجاد بستری مناسب برای جذب سرمایه گذاری، شرکای تجاری، منابع انسانی ودسترسی به خدماتی بهتر و ... از جمله مهمترین اهداف این نمایشگاه ها اعلام شده است.

همچنین متولیان برپایی این دو نمایشگاه تصمیم دارند تا با دعوت از هیات های تجاری بازدید کننده از کشورهای مختلف و همکاری های بین المللی وتجاری، آنها را از تولید کلان تا خدمات خرد صنعت ساختمان آشنا سازند.

برگزاری نمایشگاهی هدفمند با معرفی روش ها و تکنیک های روز دنیا، بستر سازی برای تبادل تجربیات و تعامل اطلاعات میان مشارکت کنندگان و ایجاد رقابت سالم و تأمین رضایت مشارکت کنندگان از طریق تأمین مخاطبان متخصص و مخاطبین عام با تبلیغات هدفمند از دیگر اهداف متولیان برگزاری این دو نمایشگاه در حوزه ساختمان اعلام شده است.

علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص 2 "نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات ساختمانی و شهرسازی تهران" و "نمایشگاه بین المللی تخصصی درب، پنجره، شیشه، کفپوش، یراق آلات، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران"، می توانند به نشانی  www.tt-raheabrisham.irمراجعه و یا با شماره تلفن های 44299732 و 44276393-021 تماس حاصل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز