خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رئیس جمهور

رفاه لوح تقدیر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۷۲

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان لوح تقدیر حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را برای اولین‌بار دریافت کرد.

به گزارش ایلنا ،شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت معدن وتجارت در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.  

این همایش با هدف افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد برگزار شده است.

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان متولی برگزاری این همایش از سال 1380 و در روز نهم اسفند ماه هرسال که به عنوان روز ملی حمایت ازحقوق مصرف کنندگان در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، بنگاه های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف کننده را طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی منتخب، به عموم مردم معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیس های ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان از آن ها تقدیر می کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز