مدیرعامل بانک تجارت در بازدید از ستاد و شعب کشیک این بانک:
خدمترسانی بانک تجارت به مشتریان با حداکثر کیفیت تداوم دارد

مدیرعامل بانک تجارت در بازدید از معاونت فناوری اطلاعات، شرکت زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا)، شعبه مستقل وزارت نفت و شعبه دانشگاه تهران از تداوم خدمترسانی شعب و ستاد بانک به مشتریان تقدیر کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت امور روابطعمومی بانک تجارت، دکتر هادی اخلاقی در بازدید مجدد از معاونت فناوری اطلاعات بانک تجارت با تاکید بر اهمیت پشتیبانی بهینه در شرایط مختلف اظهار داشت: بانک تجارت با خدمات متنوع و شبکه شعب گسترده خود در سراسر کشور نقش بهسزایی در اقتصاد کشور داشته و تداوم خدمترسانی در شرایط متأثر از حملات دشمنان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و نشاندهنده تابآوری و توانمندی کادر بانک تجارت است.
مدیرعامل بانک تجارت همچنین یادآور شد: در روزهای اخیر با وجود کاهش تعداد حضور پرسنل در ستاد و شعب، بر اساس بخشنامه تقلیل حضور فیزیکی کارکنان، کوچکترین خللی در پشتیبانی و ارائه خدمت به مشتریان به وجود نیامد که این امر شایسته تقدیر است.
دکتر اخلاقی همچنین با حضور در شرکت زیرساخت فناوری تجارت ایرانیان (زفتا) و مرکز ارتباط مشتریان بانک تجارت در این شرکت یادآور شد: اهمیت سرمایهگذاری در حوزه فناوری اطلاعات و تقویت شرکتهای تخصصی زیرمجموعه در این حوزه در روزهای اخیر به اثبات رسید و با پشتیبانی زفتا و دیگر شرکتهای زیرمجموعه هلدینگ فناوری اطلاعات از شعب بانک تجارت، همگی شاهد بودیم که خدمات بانک در سختترین بحرانها بدون کاهش کیفیت و قطعی غیرعادی به مشتریان ارائه شد.
وی افزود: واحد ارتباط مشتریان بانک تجارت نیز در کنار شعب با پاسخگویی 24 ساعته و دقیق به مشتریان، ضمن پشتیبانی از درخواستهای استفاده کنندگان از خدمات بانک تجارت، آرامش خاطر را برای عموم مردم فراهم کردند.
مدیرعامل بانک تجارت همچنین در بازدید از شعبه مستقل وزارت نفت و شعبه دانشگاه تهران بر اهمیت همدلی و همافزایی پرسنل بانک با بدنه کسبوکارهای مختلف در بحرانهای تحمیلی اشاره داشت و گفت: همکاران ما در شعب سراسر کشور طی دو هفته اخیر با مجاهدت و از خودگذشتگی رسیدگی به مشتریان خرد و کلان را به بهترین شکل ممکن به انجام رساندند و به معنای واقعی کلمه سربلند از این آزمون خارج شدند.