پخش رازی در مسیر تحول صنعت پخش دارویی کشور

محمدرضا مرادی مدیرعامل شرکت پخش رازی با بیان برنامههای آتی این شرکت، تحول در همه بخش ها و بهرهگیری از فناوریهای نوین مانند هوش مصنوعی و سیستمهای پیشرفته لجستیک را کلیدی برای موفقیت در صنعت پخش دارو و ارائه خدمات بهتر به نظام سلامت کشور دانست.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، گردهمایی سالانه شرکت پخش رازی با حضور سید حسن حسینی، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری مشهد، هیات مدیره شرکت های شفادارو، طرح و توسعه آینده پویا و مدیران شرکتهای تابعه، علی روحبخش معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هیات مدیره انجمن داروسازان خراسان رضوی، دبیر و نمایندگان انجمن صنعت پخش استان خراسان رضوی، مدیران شرکتهای داروسازی و شرکای تجاری تامین کننده دارو و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت پخش رازی در مشهد برگزار شد.
محمدرضا مرادی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره پخش رازی در این گردهمایی از برنامههای استراتژیک و چشمانداز این شرکت برای سال جدید سخن گفت. این گردهمایی که با حضور مدیران ارشد و فروشندگان پخش رازی از سراسر کشور برگزار شد، فرصتی برای بررسی چالشهای صنعت دارویی ایران و تبیین راهکارهای این شرکت برای عبور از این موانع بود.
مرادی با اشاره به چالشهای صنعت دارویی کشور از جمله تأثیر تحریمها، سنتی بودن فرآیندها و مشکلات نقلوانتقال ارزی، بر لزوم بهرهگیری از فناوریهای نوین تأکید و از از راهاندازی خط جدید توزیع محصولات بهداشتی و سیستمهای لجستیک پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی به عنوان بخشی از استراتژیهای شرکت خبر داد.
وی با بیان اینکه اصلاح ساختار بازرگانی و فروش، همراه با بهبود فرآیندهای مالی و منابع انسانی، از اولویتهای اصلی شرکت است افزود : این اقدامات با هدف افزایش سودآوری، تنوع بخشی به سبد محصولات و پاسخگویی بهتر به نیازهای بازار طراحی شده است.
مدیرعامل پخش رازی تأکید کرد، که با توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات و پیاده سازی نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد، پخش رازی نه تنها کارایی خدماترسانی را بهبود میبخشد، بلکه انعطافپذیری بیشتری در برابر تغییرات بازار خواهد داشت. این شرکت قصد دارد بهعنوان یکی از پنج شرکت برتر بورسی این صنعت، جایگاه خود را تقویت کند.
مرادی در پایان با تأکید بر سابقه درخشان و زیرساختهای قوی پخش رازی گفت: این شرکت آماده است تا با بهرهگیری از فناوریهای نوین و استراتژیهای مدرن، نهتنها از چالشهای موجود عبور کند، بلکه بهعنوان الگویی برای تحول در صنعت پخش دارویی ایران عمل خواهد کرد.