خبرگزاری کار ایران

هتل شیراز برگزیده از نظر مسافران

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۳۸

شیراز زیبا یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است که سفر به آن شما را به دنیای تاریخ، شعر و مردمانی خونگرم و مهمان‌نواز خواهد برد. در این شهر می‌توانید از ده‌ها جاذبه گردشگری تاریخی، طبیعی و تفریحی بازدید کنید و یک تجربه خوشایند و فراموش نشدنی برای خود و عزیزانتان رقم بزنید.

 

با توجه به استقبال بالای مسافران از این شهر، تعداد زیادی هتل شیراز برای اقامت مسافران وجود دارد که می‌توانید مناسب با بودجه خود آن‌ها را انتخاب کنید. اگر شما نیز قصد سفر به این شهر را دارید، با ما همراه شوید تا بیشتر با هتل‌های محبوب شیراز از نظر مسافران آشنا شویم.

هتل هما شیراز

هتل هما در شیراز، یکی از هتل‌های زیرمجموعه گروه هتل‌های هما است که در حال حاضر دارای پنج هتل در اقصی نقاط ایران است. ساخت این هتل در سال‌های پایانی دهه چهل شمسی آغاز شد و با گذشت شانزده ماه، توسط شرکت دی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ساختمان هتل هما، با نام اولیه هتل کوروش، یک ساختمان هشت طبقه با معماری مدرن بود که در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع ساخته شد. این هتل بعد از وقوع انقلاب اسلامی به گروه هتل‌های هما پیوست که تا سال 1391 جزئی از همواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود و پس از آن، تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفت.

هتل کریم خان شیراز

اگر در سفر خود اقامت در محیط‌های سنتی و قدیمی را دوست دارید، هتل کریم خان همان چیزی است که دنبال آن می‌گردید. این هتل در فضایی سنتی در سال 1392 تاسیس شد. هتل کریم خان شیراز معماری اصیل ایرانی را در تمامی قسمت‌های خود به کار برده و شما را به دنیای اجدادتان خواهد برد.

این هتل شیراز چهار ستاره بوده و با اقامت در آن می‌توانید از امکاناتی مانند استخر، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، کافی شاپ، شبکه پخش فیلم، اینترنت و امکانات دیگر بهره‌مند شوید. این هتل در خیابان رودکی واقع شده و دسترسی عالی به مکان‌های گردشگری مانند حافظیه، سعدیه، شاه چراغ و پارک ارم دارد.

هتل شیراز برگزیده از نظر مسافران

هتل بزرگ شیراز

یکی دیگر از هتل‌های پرطرفدار شیراز از نظر مسافران هتل بزرگ این شهر است. این هتل بر فراز شهر شیراز و در همسایگی دروازه قرآن واقع شده و شما در بدو ورود به شهر آن را خواهید دید. هتل بزرگ شیراز یکی از زیباترین هتل‌های ایران است که براساس استانداردهای بین المللی ساخته شده، 13 طبقه و 158 باب اتاق و سوئیت اقامتی دارد.

این هتل نمایی کشتی مانند دارد که از دور توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. همچنین بزرگ‌ترین رستوران گردان ایران در این هتل قرار دارد. سالن ورزشی، پارک کودک، اتاق بازی، استخر، جکوزی، سونا، کافی شاپ، آتلیه، آرایشگاه، سالن بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری این هتل را به یکی از هتل‌های محبوب در میان مسافران تبدیل کرده است.

هتل چمران شیراز

نام دیگری که در لیست محبوب‌ترین هتل شیراز قرار می‌گیرد، هتل چمران است. این هتل نیز جز هتل‌های پنج ستاره بوده که در بهترین نقطه آب‌وهوایی شهر و مشرف به قصرالدشت ساخته شده است. با اقامت در این هتل چشم اندازهای بسیار زیبایی از شهر و باغ‌های اطراف پیش روی شما خواهد بود. این هتل در سال 1389 تاسیس شده و یکی از هتل‌های تازه تاسیس شهر به شمار می‎رود. با اقامت در این هتل زیبا می‌توانید از امکاناتی مانند استخر، جکوزی و سونا، گیم نت، پارکینگ، خدمات خانه‌داری، چایخانه سنتی و همکاری با پرسنلی حرفه‌ای از ویژگی‌های این هتل زیبا و پنج ستاره به شمار می‌رود.

هتل شیراز برگزیده از نظر مسافران

هتل پارس شیراز

یکی دیگر از هتل‌های محبوب از نظر مسافران در شهر شیراز هتل چهار ستاره پارس است. این هتل در سال 1381 ساخته شده و تجربه بالایی در امر هتلداری دارد. هتل در 9 طبقه ساخته شده و شما می‌توانید از میان 189 اتاق بهترین و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

این هتل شیراز در خیابان کریم خان زند و درست در مرکز شهر واقع شده از اینرو دسترسی بسیار عالی به دیگر نقاط شهر دارد. خدمات تور، سالن ماساژ، آتلیه، استخر، سونا و جکوزی، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سالن ورزشی و آرایشگاه از جمله امکانات این هتل به شمار می‌رود.

هتل سنتی نیایش شیراز

اگر به دنبال یک اقامت سنتی و با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، هتل سنتی نیایش یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود. این هتل سه ستاره بوده و معماری سنتی بسیار زیبایی دارد. این هتل شیراز در یک خانه قدیمی در میان کلیساها، موزه‌ها، کنیسه‌ها و آتشگاه‌های قدیمی قرار دارد و شما را به یک سفر در زمان خواهد برد.

این امکان محل چاپ اولین روزنامه و شیراز و اولین چایخانه نیز بوده است. هتل در دو طبقه ساخته شده و تعداد 77 اتاق برای اقامت مهمانان دارد. چایخانه سنتی، پارک کودک، کافی شاپ، پذیرش 24 ساعته، فضایی آرام و دلنشین، خدمات خانه داری و همکاری با پرسنلی حرفه‌ای و باتجربه این هتل را به یک انتخاب پرطرفدار در میان مسافران تبدیل کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز