خبرگزاری کار ایران

استقبال سهام‌داران از عرضه اولیه گوهرفام در فرابورس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۲۵۸

عرضه اولیه سهام شرکت گوهرفام از زیرمجموعه‌های گروه سرمایه‌گذاری سلیم متعلق به کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت ایران خودرو در بازار فرابورس با استقبال بالای سهام‌داران مواجه شد.

ایکوپرس- در آخرین چهارشنبه اردیبهشت‌ماه فرابورس میزبان عرضه اولیه شرکت تولیدی صنعتی گوهرفام بود و در این روز هر سهم این شرکت با نماد «شفام» با قیمت ۸هزار و ۴۸۷ ریال در تابلوی معاملات قرار گرفت.
در این مرحله ۱۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد سهام شرکت گوهرفام عرضه شد و بیش از ۷۵۰ هزار کد حقیقی و حقوقی به خرید سهام شفام با قیمت کشف شده اقدام کردند.
شرکت گوهرفام نخستین شرکتی است که در سال ۱۴۰۳ در بازار سرمایه با عرضه اولیه روی تابلوی معاملات فرابورس قرار گرفته است و در پایان روز عرضه و ‌پس از استقبال بالای سهام‌داران از این نماد، لوح تقدیری به مدیران عامل شرکت گوهرفام و شرکت سرمایه گذاری سلیم از سوی شرکت فرابورس اهدا شد. در عرضه اولیه نماد شفام، ۱۵۰ میلیون سهم به متقاضیان عرضه شده است. عرضه «شفام» پس از حدود ۱۰ سال فاصله زمانی از آخرین عرضه اولیه سهام شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو و با تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای تسریع اجرای این فرآیند صورت گرفته است. 
گفتنی است، شرکت دانش‌بنیان گوهرفام با تولید انواع پوشش‌های رنگی علاوه بر بازار غیر خودرویی، سهم عمده‌ای در تامین انواع لایه‌های رنگ خودرو و سیلرهای درزگیر محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌عهده دارد. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز