خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل فولاد هرمزگان و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن؛

تفاهم‌نامه تامین مسکن کارکنان فولاد هرمزگان امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۰۵

به منظور تامین مسکن کارکنان و کارگران شرکت فولاد هرمزگان، تفاهم‌نامه همکاری با حضور مدیرعامل شرکت و معاون وزیر راه و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، در راستای اصول ۳۱ و ۴۳ قانون اساسی، با تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم در شورای عالی مسکن مبنی بر تامین مسکن برای کارکنان و کارگران زحمتکش بنگاه‌های بزرگ صنعتی با رویکرد ایجاد صنعت شهرها، قانون جهش تولید مسکن، قانون سامان‌دهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای تولید انبوه مسکن، اخیرا تفاهم‌نامه‌هایی میان شرکت‌های بزرگ و سازمان ملی زمین و مسکن منعقد می‌شود.

شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی شرکت‌های فولادی بزرگ کشور، در دو سال اخیر به دنبال تامین مسکن برای کارکنان و کارگران خود بوده و در این رابطه جلسات متعددی بین شرکت فولاد هرمزگان  با سازمان‌های مربوطه برگزار شده است.

طی این تفاهم‌نامه  که با حضور عطاالله معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسید، مقرر شد سازمان ملی زمین و مسکن، زمین مورد نیاز شرکت فولاد هرمزگان را فراهم کند و شرکت فولاد هرمزگان نیز بسترسازی‌های لازم را برای تامین مسکن مورد نیاز کارکنان و کارگران را در قالب طرح صنعت صورت دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز