خبرگزاری کار ایران

عملکرد شرکت بیمه سرمد از ابتدای امسال چگونه بود؟

2100 میلیارد تومان تولید حق بیمه در 6 ماهه نخست سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۴۲

با نگاهی به عملکرد 6 ماهه شرکت بیمه سرمد که اخیرا در نشست هیات عامل و توسط سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل این شرکت اعلام شد، شرکت در ۶ ماهه نخست امسال با فروش 2100 میلیارد تومانی، رشد ۷۱ درصدی را در تولید حق بیمه رقم زده است.

به گزارش ایلنا، طبق اعلام مدیرعامل بیمه سرمد، این شرکت در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ توانست حدود ۲۱۰۰۰میلیارد ریال تولید حق بیمه انجام دهد که رشد ۷۱ درصدی را درپی داشته است.

این شرکت همچنین در نیمه اول سال جاری معادل ۹۲ درصد کل حق بیمه سال 1401، تولید حق بیمه داشته و عملکرد چشمگیری را ثبت کرده است.

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه سرمد، با اجرای سیاست غربالگری و پذیرش ریسک‌های مطلوب و سودآور، همچنین با اتخاذ روش‌های حرفه‌ای در بازار بیمه توانسته است، کیفیت خدمات خود را ارتقا دهد و رضایتمندی مشتریان و جامعه بیمه‌گذاران خود را به دست آورد.

گفتنی است؛ در نتیجه اجرای برنامه‌های اصلاح و بهبود شرکت بیمه سرمد، نسبت خسارت این شرکت از ۶۵/۶ درصد در ۶ ماهه ۱۴۰۱ به ۴۷/۳درصد در ۶ ماهه سال 1402 کاهش یافته است.

شایان ذکر است؛ کاهش ۱۸/۳درصدی نسبت خسارت بیمه سرمد، متاثر از عملکرد هوشمندانه مدیران، کارکنان و شبکه فروش این شرکت در زمینه مدیریت ریسک، تعدیل و متناسب‌سازی بهای خطر، کنترل، نظارت و فرایندسازی در خسارت‌ها و حرفه‌ای‌گری در عملیات بیمه‌گری و تجارت ریسک بوده است.

همچنین، بیمه سرمد توانست با افزایش میزان اعتماد و رضایت بیمه‌گذاران و متقاضیان‌ بیمه، به‌ویژه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های حوزه فنی و تخصصی، افزایش کمی همراه با تنوع تقاضا در صدور بیمه‌نامه‌ها خصوصا در بخش‌های تخصصی مانند بیمه‌های انرژی، مهندسی، مسئولیت و حمل و نقل را در گزارش عملکرد 6 ماهه خود ثبت کند.

به استناد اظهارات مدیرعامل بیمه سرمد، این شرکت با تداوم روند موجود، در پایان سال نتایج‌ مثبتی را در بخش بیمه‌گری و همچنین سرمایه‌گذاری رقم خواهد زد که رضایت حداکثری سهامداران عمده و خرد را درپی خواهد داشت.

گفتنی است؛ سایر موارد آماری شرکت بیمه سرمد پس از انتشار گزارش عملکرد 6 ماهه شرکت در سایت کدال از طریق ایلنا ارایه خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز