خبرگزاری کار ایران

رییس اداره شبکه و زیرساخت شرکت بیمه رازی اعلام کرد:

ارایه خدمات برخط توسط بیمه رازی با به‌روزرسانی سرور و مرکز داده بر بستر فناوری اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۷۰۰

رییس اداره شبکه و زیرساخت شرکت بیمه رازی، از ارائه خدمات به‌روز و متفاوت این شرکت به مشتریان و بیمه‌گذاران خبر داد و گفت: با به‌روزرسانی اتاق سرور و مرکز داده این شرکت، اقدامات مهمی را در راستای خدمات برخط بیمه‌ای بر بستر فناوری اطلاعات آغاز کرده‌ایم.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، سروش حاتمی، میهمان هفتاد و سومین سه‌شنبه‌های پاسخگویی بود. وی با اشاره به تاثیر فناوری اطلاعات بر کسب‌وکارهای مختلف، اظهار کرد: حوزه فناوری اطلاعات چارچوب و زیرساخت واحدی دارد که تمامی صنایع به‌ویژه صنعت بیمه را با توجه به نیازهای تعریف شده و رفتار مشتری پوشش می‌دهد.

رییس اداره شبکه و زیرساخت بیمه رازی، ادامه داد: فارغ التحصیلان رشته مدیریت فناوری اطلاعات می‌توانند با تکیه بر دانش و اطلاعات خود نسبت به زیرساخت این رشته در تمامی شرکت‌ها و صنایع مشغول به کار شوند.

حاتمی با اشاره به ساختار فعالیت شبکه فروش، به نمایندگان و شبکه فروش توصیه کرد که برای توسعه کسب و کار خود در راستای تسهیل کار، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباطات داخلی را در دستور کار قرار دهند. به گفته وی، کنترل و امنیت تحت شبکه بسیار آسان‌تر و کارآمدتر است.

رییس اداره شبکه و زیرساخت بیمه رازی، تصریح کرد: همچنین در زمان توسعه زیرساخت‌ها کسب و کارها باید روی موارد خاصی در حوزه فناوری اطلاعات نیز دقت کافی انجام شودو تاکید بر افزایش سطح امنیت سیستم در اولویت قرار دارد.

حاتمی، به برنامه توسعه‌ای و ارتقای زیرساخت‌های شرکت بیمه رازی که از زمستان سال گذشته آغاز شده است نیز اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های حوزه ارتباطات شرکت بیمه رازی در گذشته به صورت برون سپاری انجام و کنترل می‌شد، اما در سال گذشته و با توجه به تاکید مدیریت عامل، تغییر فرایندها در دستور کار قرار گرفت.

وی نخستین اقدام در راستای تغییر فرایندهای بیمه رازی را به‌روزرسانی مرکز داده این شرکت دانست و گفت: در به‌روزرسانی اتاق سرور و مرکز داده شرکت بیمه رازی به استانداردهای بین‌المللی توجه ویژه‌ای شده است.

رییس اداره شبکه و زیرساخت بیمه رازی افزود: ریل گذاری اصلی شرکت در زمینه ارائه خدمات به‌روز و متفاوت بر بستر فناوری اطلاعات در سال گذشته انجام شد که می‌توان به‌روزرسانی اتاق سرور و مرکز داده شرکت را اولین اقدم در این زمینه محسوب کرد.

حاتمی گفت: اقدامات صورت گرفته با توجه ویژه به نیاز مشتری و تحقیقات بازار انجام شده است و خروجی‌ آن در طراحی سایت جدید و برنامه کاربردی تحت وب و موبایل شرکت بیمه رازی قابل مشاهده خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز