خبرگزاری کار ایران

در ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور انجام شد؛

اهدای تندیس زرین به شرکت صنعتی محورسازان ایران‌خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۹۶۹

در ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور و با ارزیابی‌های کمیته علمی این اجلاس، تندیس زرین این رویداد ملی به حمیدرضا باریک‌بین، مدیرعامل شرکت محورسازان ایران خودرو اهدا شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی محورسازان ایران‌خودرو، ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور، روز سه‌شنبه، سوم مردادماه با حضور جمعی از مدیران صنایع و تولیدکنندگان در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

این رویداد ملی با هدف ایجاد تعامل و رشد علمی میان بخش دولتی و بنگاه‌های اقتصادی کشور از طریق انتقال دانش و برقراری ارتباطات صنایع و کسب و کارها، طی 6 دوره برگزار گردید.

گفتنی است؛ در این مراسم، هادی قوامی، معاون پارلمانی وزارت اقتصاد، حسین نوش‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، حجت‌الله عبدالملکی، معاون رییس جمهوری، آیت‌ ممیز، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و دبیر علمی همایش، حمید کلانتری، مدیرعامل انجمن بهره‌وری و دیگر صاحب نظران سخنرانی کردند.

همچنین، در ادامه این همایش ملی، از فعالان، صاحب نظران و مدیران موفق صنعت و اقتصاد کشور تقدیر به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز