خبرگزاری کار ایران

محسن کردعلیوند:

می‌خواهم در مسابقات جهانی موی تای هت تریک کنم

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۸۴۶

دومین مدال آور تاریخ ایران در مسابقات جهانی کاپیتان تیم ملی کیک بوکسینگ گفت: قصد دارم سال آینده با کسب مدال طلای کلاس در رده بزرگسالان، اولین ایرانی باشم که در رقابتهای جهانی هتریک می کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری ایلنا، محسن کردعلیوند که دارنده طلای مسابقات جهانی کیک بوکسینگ ۲۰۱۶ هند  است، اظهار کرد: این دومین بار است که با دعای خیر مردم و همچنین تمرینات مداومی که پشت سر گذاشتم، توانستم در مسابقات جهانی موفق ظاهر شده و پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم. این مدال خوش رنگ را به ملت ایران تقدیم کرده و ان‌شاءالله باز هم بتوانم نوار پیروزی‌هایم را در عرصه‌های جهانی تداوم ببخشم.

کردعلیوند در خصوص سطح کیفی این دوره از رقابت‌های جهانی عنوان کرد: حدود ۱۰۰ کشور با بهترین نفرات و شرایط در این مسابقات شرکت داشتند. همین امر سبب شده بود تا برای کسب عنوان قهرمانی مسیر پر پیچ و خمی داشته باشیم. اما به هر حال لطف خدا شامل حال بنده شد و توانستم خوش‌رنگ‌ترین مدال را برای کاروان ایران به ارمغان آورم.

وی بیان کرد: خوشبختانه نتایج چند سال اخیر موی تای باعث شده انتظار خانواده بزرگ موی تای و حتی جامعه ورزش از قهرمانان این رشته بالا برود. همین موضوع مسئولیت ما را به مراتب سخت‌تر کرده است. در عوض ما هم انتظار داریم مسئولان ورزش، تیم ملی را حمایت کنند که مطمئنا در این صورت شاهد ارتقای جایگاه مدال آوری کل کاروان ایران در رویدادهای مهم خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز