خبرگزاری کار ایران

هفته‌نامه الکترونیکی شماره سی‌ و نهم پیوان منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۶۶۶

هفته‌نامه الکترونیکی شماره سی‌ و نهم پیوان روز پنجشنبه 28 اردیبهشت با بخش یادداشت سردبیر با عنوان « جلوه حضور» منتشر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت آرمان تجارت آرون(پیوان)؛ در صفحه یک هفته‌نامه مطالبی با تیترهای« پیوان در ایستگاه بیست و هفتم» و «آرامش فصلی» درج شده است. در صفحه 2 هفته‌نامه نیز گزارشی خواندنی تحت عنوان« اهمیت فولاد در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی »، «جایگاه صنعت نفت و گاز در اقتصاد»، «ضامن اقتصاد» و «قانون معادن ساماندهی می‌شود» وجود دارد. در صفحه 3 هفته‌نامه نیز مطالبی تخصصی با تیترهای« تخته زیرپایی و کاربرد آن در صنعت» و «نقش لوله های فولادی در صنعت نفت و گاز چیست؟» منتشر شده است. همچنین در صفحه 4 مطالبی با تیترهای« حمایت از زنجیره تولید» و «نگاهی به بازارهای جهانی به روایت نمودار» قرار گرفته است.

ازاین‌رو خوانندگان محترم می‌توانند از طریق تلفن 45171–021 و شماره واتساپ 09377508056 ما را از نظرات ارزنده خود باخبر کنند تا هفته‌‌نامه‌ای که تهیه می‌شود بیش‌ازپیش به میل این عزیزان باشد. هفته‌نامه پیوان هر پنج‌شنبه از طریق نشانی pivan.co  در دسترس تمامی علاقه‌مندان است.

از این‌که ما را می‌خوانید سپاسگزاریم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز