خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا در ذوب آهن اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۱۶۶

همایش بزرگداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین جلسه شورای اداری شهرستان لنجان،چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه با حضور حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر،حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی،حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان، نادر آخوندی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان ، مجید جوهری مدیرکل دفتر روستایی و امور شوراهای استانداری اصفهان، مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان لنجان،ذوب آهن و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان به میزبانی ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر در این همایش گفت : اصل مشورت و مشارکت در فعالیت ها همواره در دین مبین اسلام مورد توجه ویژه قرار داشته است زیرا ثمرات مثبت تفکر و خِرد جمعی، کلید موفقیت در برنامه های گوناگون است.

وی افزود : ائمه اطهار (ع) نیز در امور مختلف همواره با موردم مشورت می کردند و بر اساس تفکر جمعی تصمیم گیری داشتند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد : قرار داشتن سوره شوری در قرآن کریم اهمیت مشورت و تصمیم گیری جمعی را بیش از پیش برای همه ما روشن می کند و لذا نیاز است این مقوله مهم را در راس فعالیت ها قرار بدهیم.

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در این همایش گفت : شوراهای اسلامی در بخش های مختلف کشور، نقش موثری در تصمیم گیری ها دارند و بسیاری از طرح ها و پروژه های گوناگون در سطح شهرها و روستاها ثمره تلاش و کوشش این عزیزان و بهره گیری از خِرد جمعی و کار گروهی هموطنان عزیزمان است.

وی ادامه داد : در ذوب آهن اصفهان همواره آماده هستیم از پیشنهادهای اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در زمینه های مختلف بهره مند شویم و تعاملات اثربخشی در راستای پیشبرد برنامه های شهرستان لنجان داشته باشیم.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد : فرزندان حضرت امام خمینی (ره) در این مجتمع عظیم صنعتی «ما می توانیم» را در عمل به منصه ظهور رساندند و ۸۵ درصد از قطعات و تجهیزات مورد نیاز خط تولید کارخانه را در داخل بومی سازی کردند و در ادامه نیز با تولید ریل ملی خودکفایی عظیمی را در تاریخ ایران زمین به ثبت رساندند.

مهدی کوهی بیان کرد : مقام معظم رهبری سالیان متمادی است که در نامگذاری سال ها از عناوین اقتصادی استفاده می کنند و در سال جدید نیز «مهار تورم و رشد تولید» را به عنوان شعار سال انتخاب نمودند و کلیه دستگاههای اجرایی کشور نیز در راستای محقق کردن شعار سال آماده خدمت رسانی می باشند.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت : این شرکت که همواره نسبت به رعایت مسائل زیست محیطی متعهد است، در گذشته پروژه های خوبی در این زمینه اجرا نموده و برنامه های بسیار خوبی نیز در دست اجرا دارد که در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

وی گفت : ذوب آهن اصفهان دارای ۱۶ هزار و پانصد هکتار فضای سبز است که بخشی مهمی از آنها دیم هستند و مابقی نیز از طریق پساب شهرها و روستاهای مجاور آبیاری می شوند و این رویکرد نشان از تعهد زیست محیطی ذوب آهن دارد.

حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت : امروز همه دستگاههایی که در سطح شهرستان لنجان در حال خدمت رسانی به مردم عزیزمان هستند با تمام توان و دلسوزی به واقع خدمتگزار مردم می باشند.

وی بیان کرد : انشاا... با همدلی و هم افزایی بیشتر در سطح شهرستان اتفاقات بسیار خوبی را در شهرها و روستاها رقم خواهیم زد تا عزیزمان شرایط زندگی بهتری را تجربه نمایند.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : چالش ها و مشکلاتی که در بخش های مختلف مانند پروژه های عمرانی و ... در سطح شهرستان لنجان وجود دارد با تمام توان در حال پیگیری است.

حسین رجایی گفت : آسیب شناسی فعالیت ها همواره زمینه ساز رشد و شکوفایی است و لذا شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز با بررسی روند اقدامات اجرایی خود و بهره گیری از خِرد جمعی می توانند آینده روشن را برای عزیزمان در سطح شهرستان لنجان رقم بزنند.

حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار شهرستان لنجان نیز در این همایش گفت : ذوب آهن اصفهان در دوره مدیریت جدید خود ، رویکرد سازنده تری در پیش گرفته و تعاملات را افزایش داده است که قطعاً برکات آن برای این شرکت و مردم منطقه ملموس خواهد بود. 

وی افزود : امروز شورای شهر یک سرمایه اجتماعی گرانقدر است که رکن اصلی آن اعتماد مردم می باشد و لذا نباید اجازه دهیم به این اعتماد ، لطمه وارد شود .

در پایان از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان و همچنین تعدادی از مسئولین ذوب آهن اصفهان به جهت همکاری و تعامل با شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز