خبرگزاری کار ایران

معرفی داکت اسپلیت آرتانسیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۴۷۳

 در حال حاضر سیستم‌های تهویه فقط وظیفه سرمایش و گرمایش محیط را انجام نمی‌دهند بلکه کنترل میزان دی اکسید کربن و رطوبت هوا، تامین اکسیژن، گردش هوا در محیط و تامین هوای تازه، حذف بوی بد(سیگار، گرد و خاک، دود و باکتری‌های موجود در هوا) هم به عهده سیستم‌های تهویه است. یکی از رایج‌ترین و بهترین سیستم‌های تهویه مطبوع که در بیشتر ساختمان‌های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد، داکت اسپلیت است. یکی از برندهای موفق داخلی در زمینه تولید داکت اسپلیت، آرتانسیم است که در ادامه با مدل‌های مختلف آن آشنا می‌شوید.

داکت اسپلیت چیست؟

داکت اسپلیت آرتانسیم قابلیت سرمایش و گرمایش محیط را بر عهده دارد از این رو برای فصل‌های گرم و سرد سال می‌توان از آن استفاده کرد. کاربرد سیستم تهویه مطبوع آرتانسیم به قدری کامل است که در زمان استفاده از آن نیازی به هیچ وسیله جانبی دیگری ندارید. مهم‌ترین تفاوت داکت اسپلیت آرتانسیم با سایر دستگاه‌های تهویه مطبوع در کانالی بودن آن است. به وسیله این کانال‌ها به راحتی هوا به بخش‌های مختلف محیط داخلی هدایت می‌شود.

درباره مزایا و معایب داکت اسپلیت بیشتر بدانید!

سیستم تهویه مطبوع آرتانسیم با توجه به کاربردی که در سرمایش و گرمایش دارد مانند دیگر سیستم‌های تهویه دارای مزایا و معایب بسیاری است.

مزایا داکت اسپلیت آرتانسیم چیست؟

  • در مقایسه با سایر سیستم‌های تهویه، هوای تازه و با اکسیژن بیشتری را وارد محیط می‌کند.
  • فیلترهای موجود در سیستم تهویه مطبوع می‌تواند هوای دریافتی را تصفیه کند، بدین ترتیب هوای پاک و تصفیه شده وارد محیط می‌شود.
  • به دلیل کانالی بودنش دمای هر محیط را به طور مجزا تامین می‌کند.
  • سیستم تهویه مطبوع آرتانسیم دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش محیط است.
  • برای خرید در مقایسه با سایر سیستم‌های تهویه چون فن کویل، چیلر، مینی چیلر باید بهای بسیار کمتری بپردازید.
  • اگر سیستم تهویه مطبوع عملکرد گرمایشی نداشت می‌توانید با تعبیه کویل آبگرم، عملکرد گرمایشی آن را راه‌اندازی کنید.

معایب داکت اسپلیت آرتانسیم چیست؟

  • از آن‌جایی که سیستم تهویه مطبوع از طریق کانال‌های تعبیه گردیده موجب سرمایش و گرمایش محیط می‌شود، کل اتاق‌ها و سالن‌های متصل به هم یک دما می‌شوند.
  • یکی از مهم‌ترین معایب داکت اسپلیت، صدای زیاد آن در زمان روشن بودن است. یونیت داخلی یا هواساز سیستم تهویه مطبوع آرتانسیم باید در سقف کاذب قرار بگیرد تا در زمان روشن بودن صدای کمتری داشته باشد.

انواع داکت اسپلیت‌های آرتانسیم را بشناسید!

گروه صنعتی آرتانسیم یکی از تولیدکنندگان داخلی سیستم‌های تهویه هوا چون فن کویل، روف تاپ پکیج، چیلر، هواساز، مینی چیلر و داکت اسپلیت است. تمام محصولات گروه صنعتی آرتانسیم با کیفیت بسیار بالا و مطابق استاندارد جهانی است. در حال حاضر آرتانسیم در خط تولید خود طراحی و ساخت انواع سیستم تهویه مطبوع را قرار داده است.

معرفی داکت اسپلیت آرتانسیم

داکت مدل ANT 18

  • ظرفیت سرمایشی و ظرفیت گرمایشی: این مدل سیستم تهویه مطبوع آرتانسیم ظرفیت گرمایشی 26 هزار BTU/hr و ظرفیت سرمایشی دستگاه 18 هزار BTU/h دارد.
  • میزان مصرف برق: میزان مصرف برق این نوع سیستم تهویه مطبوعدر حالت سرمایش 068.2 کیلو وات است و میزان مصرف برق داکت اسپلیت در کمترین مقدار حدود 0.32 کیلو وات است.

مدل ANT 24

  • ظرفیت سرمایشی و گرمایشی: میزان ظرفیت گرمایشی در این نوع سیستم تهویه مطبوع 32 هزار BTU/hr و میزان ظرفیت سرمایشی دستگاه در فصول گرم سال هم 24 هزار BTU/hr است.
  • میزان مصرف برق: میزان مصرف برق سیستم تهویه مطبوع در حالت سرمایش 38 کیلو وات و در صورتی که از آب‌گرم موتورخانه برای گرم کردن محیط استفاده کند 32 کیلو وات است.

داکت اسپلیت ANT 30

  • ظرفیت سرمایشی و گرمایشی: ظرفیت گرمایشی این سیستم تهویه مطبوع برابر با 37 هزار BTU/hr و ظرفیت سرمایشی آن 30 هزار BTU/hr است.
  • مصرف برق: میزان مصرف برق این سیستم تهویه مطبوع در حالت سرمایش محیط 775 کیلو وات و در حالت گرمایش هم 36 کیلو وات است.

داکت اسپلیت مدل ANT 36

  • ظرفیت سرمایشی و گرمایشی: ظرفیت سرمایشی این مدل سیستم تهویه مطبوع 36 هزار BTU/hr و ظرفیت گرمایشی 42 هزار BTU/hr است.
  • میزان مصرف برق: میزان مصرف برق این نوع سیستم تهویه مطبوع در حالت سرمایش 22 کیلو وات و در حالت گرمایش 36 کیلو وات است.

محصول ANT 42

  • ظرفیت سرمایشی و گرمایشی: ظرفیت گرمایشی در این سیستم تهویه مطبوع 49 هزار BTU/hr و حالت سرمایشی آن 42 هزار BTU/hr است.
  • میزان مصرف برق: برق مورد نیاز برای حالت سرمایش این سیستم تهویه مطبوع 7.3 کیلو وات و برای حالت گرمایش آن 4 کیلو وات است.

ANT 48

  • ظرفیت سرمایشی و گرمایشی: ظرفیت سرمایشی این دستگاه 48 هزار BTU/hr و ظرفیت گرمایشی آن 49 هزار BTU/hr است.
  • میزان مصرف برق: این نوع داکت اسپلیت در گروه داکت اسپلیت‌های صنعتی قرار دارد و برق آن از طریق برق سه فاز 380 تا 420 ولت تامین می‌شود.

در تمام مدل‌های داکت اسپلیت آرتانسیم از کمپرسور روتاری یا اسکرال استفاده شده است. صدای کم در زمان روشن بودن دستگاه، مصرف بسیار پایین و عایق برای جلوگیری از ورود مایعات به درون کمپرسور باعث شده تا در تمامی داکت‌ها از آن استفاده شود. علاوه بر این مورد تمامی داکت اسپلیت‌های آرتانسیم غیر از ANT 48 برای روشن شدن نیاز به برق تک فاز 220 تا 240 ولت دارند.

خرید داکت اسپلیت آرتانسیم

در زمان خرید داکت اسپلیت آرتانسیم به تمام جوانب توجه کنید، تمام بخش‌های داکت را بررسی کنید تا بتوانید یک داکت اسپلیت مناسب برای فضای مورد نظر خریداری کنید. ظرفیت داکت اسپلیت، بودجه مورد نظر، برند تولید کننده، اندازه و سایز داکت اسپلیت از مهم‌ترین عواملی هستند که باید در زمان خرید سیستم تهویه مطبوع آرتانسیم به آن توجه کرد.

آرتانسیم بهترین سیستم تهویه مطبوع

در این مطلب سعی کردیم تا علاوه بر اطلاعات مختصری درباره داکت اسپلیت با انواع داکت اسپلیت‌ آرتانسیم هم آشنا شوید. تمامی داکت‌های ساخته شده از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردارند و در طراحی و ساخت آن از بهترین و با کیفیت‌ترین قطعات استفاده شده تا راندمان و بازده دستگاه افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز